alexio Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 kjøpte meg lian li pc 65b svart kabinett for et par uker siden, er så fornøyd som man kan få blitt! Når jeg skulle skru sammen pc'en la jeg merke til at socket-hullene på hovedkortet ikke kunne festes til den plata på kabinettet (utdragbare).. ser ut som de hullene rundt socketen bare funker til p4.. derfor lurte jeg litt på: er det noen lian li kabinetter som har muligheter for socket-a hull på monteringsplata? --alexio Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Ja, du kan vel flytte de greiene du skrur fast hovedkortet i? Og det er en del hull rundt på den plasten? Det er i de hullene du fester "greiene" i, slik at du også kan ha et socket A kort der. Ble litt rotete forklart, men du trenger ikke ny plaste for å kjøre AMD. Lenke til kommentar
alexio Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 nope.. er ikke hull under som kan ses gjennom hullene på hk.. hvis ikke hadde jeg nok brukt en annen kjøler.. litt dust det der, nå som jeg hadde tenkt å kjøpe en litt sterkere cpu skulle jeg jo håpe at KABINETTET støtta en bedre socket-a kjøler.. menmen, sikkert ikke verdens største problem.. --alexio Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 lian li har da ikke noe hull til å feste selve kjølern til en p4 i plata, er særdeles få kjølere som er designet for det, det holder vanligvis i lange baner med hullene i hket det funker iaffal flott her, og den kjølern jeg har er relativt tung (ca 700g) Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Hva babler du om alexio? Du kan da feste en kjøler i de 4 hullene rundt socket på alle hovedkort som har 4 hull rundt socket. Den plata som hovedkortet er festa i har ingenting med kjøleren å gjøre. Lenke til kommentar
oddball Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 har du brukt spacerne? disse skal gi deg god plass til å feste ting på under siden av hovedkortet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå