Splaxter Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 hey, jeg er med i klanen enculo som er en internasjonal clan, vi har 2 serverer, en for scrims/war med pam4 clanbase hardcore regler og en public server med hardcore Dette er tatt rett fra siden vår www.freewebs.com/enculo som er en midlertidlig side for vår www.enculo.eu er ikke oppe ennå If you would like to join our clan we have a few requirements - Minumum age of 16 - Original and unique CD-key (thus no cracked) - Teamspeak RC2 - You need a good microphone - Decent english language skills - X-fire - You have to be a decent cod4 player - No cheating.. duh.. - Call of Duty 4 is for FUN, and you play it for the FUN! Vil gjerne ha flere norske i denne klanen og vis du lurer på ip-ene til public serveren så er den 217.163.10.93:28960 ha en forsatt god dag mvh, [enculo]DuCky Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Er gjerne med, jeg Mangler mic for øyeblikket, men dette skal fikses snart Lenke til kommentar
Splaxter Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Er gjerne med, jegMangler mic for øyeblikket, men dette skal fikses snart du bør fixe det,men har du erfaring osv ? add Skormed også vis du vil xfiren min Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Kommer ann på hva du mener med erfaring, men har hatt spillet siden jul i fjor og er blitt ganske greit god(selv om det noen ganger glipper:P ) Spiller stort sett hver dag i en time eller mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå