Speedy610 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hei jeg lurte hvordan kan vi ta opp filmer som jeg spiller og ta screenshot ? Lenke til kommentar
ps3online Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hei Det enkleste ville være og bruke et kamera tenker jeg. På forrhånd takk :-) Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 som sagt ovenfor kamera, evt du kan også bruke S-video kabel til pcen, men dette kreves ett skjermkort som støtter TV-INN, de fleste støtter bare TV-UT.. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 det finnes en "dings" som du kan koble f.eks hdmi kabelen fra PS3 til, og så er det en USB ut kontakt ut av denne boksen til PCen Kan jo prøve å google litt, husker ikke hva den heter. Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 det finnes en "dings" som du kan koble f.eks hdmi kabelen fra PS3 til, og så er det en USB ut kontakt ut av denne boksen til PCen Kan jo prøve å google litt, husker ikke hva den heter. Og hva heter så denne dingsen??? Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 det finnes en "dings" som du kan koble f.eks hdmi kabelen fra PS3 til, og så er det en USB ut kontakt ut av denne boksen til PCen Kan jo prøve å google litt, husker ikke hva den heter. Og hva heter så denne dingsen??? EASY CAP er billig og enkel og bruke. Men den tar ikke opp i HD, bare SD.. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) For å bruke noe som har HDMI inn og HDMI ut, så er Black Magic Capture card populært for HD-video sier dem. http://www.amazon.co.uk/Blackmagic-Design-BLACK-MAGIC-INTENSITY/dp/B001CN9GEA/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1288962245&sr=8-1 andre alternativer men som oftest i dårligere kvalitet. Du kan bruke DVD-opptaker, og tar opp på den, om den har både video in og ut-porter. Dazzle, er også populær en liten dings som du kobler til med rød/grønn/gul kabel, fra TV, og sender data til USB-porten på PC'en din. Endret 5. november 2010 av KongRudi Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Hei jeg lurte hvordan kan vi ta opp filmer som jeg spiller og ta screenshot ? Yo. Hauppauge er en fin ting. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=414736 Mange av mine filmer på Youtube er filmet med denne. Denne er filmet med Hauppauge... (Velg 720P om du vil se i HD) http://www.youtube.com/watch?v=_OXGQhs-5oQ Endret 5. november 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) En del gode tips her, så slenger meg på denne tråden. Ser en del bruker Dazzle: http://hubpages.com/hub/Record-Gameplay-with-Dazzle-PS3-Xbox-360-Wii Sikkert ikke like bra som Hauppauge, men den er definitivt billigere. Endret 6. november 2010 av tamarin Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hauppauge HD PVR. Beste ting på jord. Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hauppauge HD PVR. Beste ting på jord. Det spørs åssen spill du spillerl... Vis du for eksempel spiller Black Ops så trenger du ikke noe recordere, fordi black ops matchene lagres automatisk! Så kan du bare edite og poste fra ps3en din til youtube:: ) Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hauppauge HD PVR. Beste ting på jord. Det spørs åssen spill du spillerl... Vis du for eksempel spiller Black Ops så trenger du ikke noe recordere, fordi black ops matchene lagres automatisk! Så kan du bare edite og poste fra ps3en din til youtube:: ) Finnes folk som har behov for mer redigering enn spillet kan tilby. Kan du bruke keyframe i Black Ops sin innebygde? Kan du leke med Chroma Key? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå