Vegard_Haug Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Fra nybyggere til opprørere. Se videoen Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Vet ikke om jeg kommer til å kjøpe dette spillet. Synes Civilzation IV ble veldig fort kjedelig, elsket det i starten, men la det på hylla etter kun 30 timer. Syntes hver runde ble altfor lik. Lenke til kommentar
Ruien77 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Nå bør du ikke sammenligne Civilzation IV og Civilization IV: Colonization da dette er to ganske så forsjellige spill. Gleder meg som et barn til dette.. Prøv orginalversjonen i mellomtiden. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Nå bør du ikke sammenligne Civilzation IV og Civilization IV: Colonization da dette er to ganske så forsjellige spill. Gleder meg som et barn til dette.. Prøv orginalversjonen i mellomtiden. Hva er forskjellen? Endret 19. august 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
jaswane Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Syns den er morsom den "Tobacco reference" advarslen i starten. Dyrking av tobakk var jo den første eksportvaren europeerne i Amerika plantet og fraktet til Europa. Det er igrunn hele grunnen til at kontinentet vokste fram slik det har gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg