gardkarlsen Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hei Er det bare jeg som synes at det begynner å bli litt vel mange grener i sommer OL? Og jeg synes også at en del av genene er litt merkelige. Jeg er f.eks. en ivrig squash spiller men dette er ikke en gren som er på programmet. Men man kan finne andre idretter som kayak-slalom, softball (som nå heldigvis skal fjernes), hestedressur (eller hva det nå heter når de tripper rundt på en hest i full smoking og flosshatt), trampoline og for å ikke snakke om synkron svømming. Representerer virkelig disse grenene det som "folk flest" driver på med? Har det blitt for mange grener I OL slik at arrangementet blir altfor stort? Lenke til kommentar
Kirie89 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Enig med det du peker ut bortsett fra hest. Det er en veldig internasjonal øvelse. Synes det skal være mange ol - grener men ikke for mange. De kan godt fjerne de du nevner uten at jeg blir lei meg. Synes også det er altfor mye svømming! De kunne hatt 100 m og 400 m i hver stilart, det holder i massevis. OL er gøy! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Burde holdt med to distanser i svømming. Stilartene er bare tull. Den raskeste er den som bør gjelde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå