Gnimmels Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg og en kompis hadde en liten snakk som jeg tenkte jeg skulle ta videre her på forumet. Dreier seg om hvem som er din favoritt "skurk" eller "villain" i både fimer og spill. Så list opp, hvilke skurker er det du synes er kulest? Mine favoritter er Sephiroth fra spill (final fantasy vii) og Heath Ledgers nye Joker! Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Sideshow Bob Fra the simpsons Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) I spill Bowser lett! I serie så er Goldar barndomsfavoritten, good old days I film vet jeg ikke helt, må kanskje være Jack Nicholsen i Ondskapens hotell Og Dracula generelt, Jack Nicholsen brilierer igjen(mener nå jeg) som Joker i Batman, som skurk. Endret 18. august 2008 av Cpt Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Nå er vel ikke David Toska en fiktiv figur? Men vist vi får lov å liste opp real life-karakterer også, så er jo Hitler en veldig tøff type, liker ikke filosofien til Nazister/rasister/Facister osv, men det er noe med stilen demmes og Hitler som facinerer meg, også liker jeg sinte WW2 tyskere godt, de er bare tøff, kan ikke noe for det Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hehe, gikk litt fort i svingene ser jeg, leste omtrent bare topic. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 I film vet jeg ikke helt, må kanskje være Jack Nicholsen i Ondskapens hotell Og Dracula generelt, Jack Nicholsen brilierer igjen(mener nå jeg) som Joker i Batman, som skurk. Jach Nicholson er ikke en gang med i filmen. Rollen som Joker blir spilt av Heath Ledger, og jeg må si at han er min yndlingsskurk til de grader Lenke til kommentar
Reached Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Jach Nicholson er ikke en gang med i filmen. Rollen som Joker blir spilt av Heath Ledger, og jeg må si at han er min yndlingsskurk til de grader Men visste du ikke at det er 2 andre filmer av Batman hvor Jokeren er med, hvor deriblandt Jack Nicholson og Jim Carrey spiller jokeren? Min favorittskurk er Baal fra Stargate SG-1, herlig skurk som man bare må elske, går ikke ann å hate han selv om han har slaktet ett par milioner xD Endret 18. august 2008 av Reached Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Syler er min favoritt untitled.bmp Endret 18. august 2008 av Missy9001 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Darht Vader er jo den beste av de verste Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jach Nicholson er ikke en gang med i filmen. Rollen som Joker blir spilt av Heath Ledger, og jeg må si at han er min yndlingsskurk til de grader Børn! Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hannibal Lecter. Jack the Ripper. Bowser. Kaa. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Etter Heath Ledgers oppvisning er det jo deffinitivt "The joker" Men Mew/mewtwo er også sterke konkurrenter Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Sylar i Heroes, The Joker i Batman, Bowser i Super Mario 64. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jach Nicholson er ikke en gang med i filmen. Rollen som Joker blir spilt av Heath Ledger, og jeg må si at han er min yndlingsskurk til de grader Men visste du ikke at det er 2 andre filmer av Batman hvor Jokeren er med, hvor deriblandt Jack Nicholson og Jim Carrey spiller jokeren? Nå skal det nevnes at Jim Carrey spilte The Riddler og ikke The Joker Som stor Marvel/DC Comics fan så må det være noen derfra. Kan selvsagt ikke nekte at "The Joker" i "The Dark Knight" absolutt gjorde et sterk inntrykk. Men har også sansen for Mystique fra X-Men Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Mange bra listet opp allerede. Tror jeg må si meg enig i Darth Vader. Muligens Termintator kan være en utfordrer. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Til dem som måtte tro at jeg mener The Dark Knight jokern, så mener jeg ikke han, har ikke sett filmen enda, men Jokern når Jack Nicholsen spiller han, i den første Batman filmen tror jeg det er? Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Til dem som måtte tro at jeg mener The Dark Knight jokern, så mener jeg ikke han, har ikke sett filmen enda, men Jokern når Jack Nicholsen spiller han, i den første Batman filmen tror jeg det er? Stemmer ganske bra det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå