Gå til innhold

Hvem er din favorittskurk?

Gnimmels

Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis hadde en liten snakk som jeg tenkte jeg skulle ta videre her på forumet. Dreier seg om hvem som er din favoritt "skurk" eller "villain" i både fimer og spill.

Så list opp, hvilke skurker er det du synes er kulest?

Mine favoritter er Sephiroth fra spill (final fantasy vii) og Heath Ledgers nye Joker! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I spill Bowser lett! :) I serie så er Goldar barndomsfavoritten, good old days :love:

I film vet jeg ikke helt, må kanskje være Jack Nicholsen i Ondskapens hotell Og Dracula generelt, Jack Nicholsen brilierer igjen(mener nå jeg) som Joker i Batman, som skurk. ;)

post-155267-1219064142_thumb.jpg

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

Nå er vel ikke David Toska en fiktiv figur? Men vist vi får lov å liste opp real life-karakterer også, så er jo Hitler en veldig tøff type, liker ikke filosofien til Nazister/rasister/Facister osv, men det er noe med stilen demmes og Hitler som facinerer meg, også liker jeg sinte WW2 tyskere godt, de er bare tøff, kan ikke noe for det :cool:

Lenke til kommentar
I film vet jeg ikke helt, må kanskje være Jack Nicholsen i Ondskapens hotell Og Dracula generelt, Jack Nicholsen brilierer igjen(mener nå jeg) som Joker i Batman, som skurk. ;)

Jach Nicholson er ikke en gang med i filmen. Rollen som Joker blir spilt av Heath Ledger, og jeg må si at han er min yndlingsskurk til de grader :D

Lenke til kommentar
Jach Nicholson er ikke en gang med i filmen. Rollen som Joker blir spilt av Heath Ledger, og jeg må si at han er min yndlingsskurk til de grader :D

Men visste du ikke at det er 2 andre filmer av Batman hvor Jokeren er med, hvor deriblandt Jack Nicholson og Jim Carrey spiller jokeren? ;)

Min favorittskurk er Baal fra Stargate SG-1, herlig skurk som man bare må elske, går ikke ann å hate han selv om han har slaktet ett par milioner xD

post-78297-1219076163_thumb.jpg

Endret av Reached
Lenke til kommentar

Men visste du ikke at det er 2 andre filmer av Batman hvor Jokeren er med, hvor deriblandt Jack Nicholson og Jim Carrey spiller jokeren? ;)

Nå skal det nevnes at Jim Carrey spilte The Riddler og ikke The Joker ;)

Som stor Marvel/DC Comics fan så må det være noen derfra. Kan selvsagt ikke nekte at "The Joker" i "The Dark Knight" absolutt gjorde et sterk inntrykk. Men har også sansen for Mystique fra X-Men

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...