Gå til innhold

Til ALLE angående pov 4200 128mb.

panikk!

Anbefalte innlegg

Håper noen kan hjelpe meg :o

Kjøpte pov ti 4200 128mb for ca 10 måneder siden (+/-) hadde hørt mye bra om dette kortet og det har fungert bra hittil sånn ca.

Like etter jeg fikk kortet så leste jeg på hw sine sider at det hadde vært en del problemer med den første batchen med kort, og at dere hadde fått ett nytt kort som ikke hadde disse problemene.

Før jul fikk jeg en del problemer med Skjermen trodde jeg :cry: (den hadde vært gjennom et par reparasjoner) så jeg sparte og kjøpte meg en ny skjerm.

Da viser det seg at di samme problemene oppstår på nytt :x , flimmring, (kan se stripper i bakgrunnen) utydelig skrift på 85hz , tydelig flimmring på 72hz.

Til HW: Så spørsmålet mitt er om dette var di samme problemene som dere hadde med det test kortet dere fikk tilsendt, eller ligner disse problemene på noe som antyder noe helt annet.

Har selvfølgelig prøvd det meste av drivere (bruker 41.09) uten hell, samt forskjellige versjoner av dx, men det har liten innvirkning i det hele tatt.

I perioder så har jeg ikke disse problemene med kortet (normal skjerm) men plutselig så dukker det opp (begge skjermene så ut som di fikk støy alla degaus, men mindre).

En siste ting er at det elektriske annlegget hvor jeg har tilkoblet annleget er ikke jordet, men dette kan da ikke ha så mye å si eller? Har alltid brukt denne type tilkobling før og har ikke hatt noen problemer før.

Er meget takknemlig for all hjelp jeg kan få, sitter og klør meg i hodet og blir ikke så særlig mye klok av dette.

Kjører ikke overklokket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...