Gå til innhold

Iriterende utforsker problem


Anbefalte innlegg

Håper andre har opplevd det samme.

Hadde problemet for en stund tilbake så avinstallerte jeg alle prgram og dirver og begynte på nytt og nå er plutselig problemet tilbake. Eneste jeg har gjort i mellomtiden er og installere hp drivere og software til printer.

 

Probleme beskrivelse:

Når jeg gå inn i windows utforsker og på c disken og trykker på plussen foran trestukturen på venstre side går det greit og browse foldere. Men dersom jeg dobbelt klikker på en folder i høyre vindu. Stopper det med en gang med teksten "Windows explorer stopd working". Det ender altid opp i at uforsker stenges av sytemet eller at jeg må gjøre det manuelt.

 

Jeg har ikke samme problemet på d disken der kan jeg dobbelt klikke så mye jeg vil på foldere uten at utforsker kræsjer. Videre skjer det samme når jeg fosøker og åpne en fil/dokument eks via adobe photoshop.

 

I event loggen står det bare at adobe og utforsker slutter og virke.

Jeg er pålogget meg admin konto, og har vanlig vista. Har aktivert admin konto via safemode.

 

Alle tisp mottas med stor takknemlighet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper andre har opplevd det samme.

Hadde problemet for en stund tilbake så avinstallerte jeg alle prgram og dirver og begynte på nytt og nå er plutselig problemet tilbake. Eneste jeg har gjort i mellomtiden er og installere hp drivere og software til printer.

 

Probleme beskrivelse:

Når jeg gå inn i windows utforsker og på c disken og trykker på plussen foran trestukturen på venstre side går det greit og browse foldere. Men dersom jeg dobbelt klikker på en folder i høyre vindu. Stopper det med en gang med teksten "Windows explorer stopd working". Det ender altid opp i at uforsker stenges av sytemet eller at jeg må gjøre det manuelt.

 

Jeg har ikke samme problemet på d disken der kan jeg dobbelt klikke så mye jeg vil på foldere uten at utforsker kræsjer. Videre skjer det samme når jeg fosøker og åpne en fil/dokument eks via adobe photoshop.

 

I event loggen står det bare at adobe og utforsker slutter og virke.

Jeg er pålogget meg admin konto, og har vanlig vista. Har aktivert admin konto via safemode.

 

Alle tisp mottas med stor takknemlighet.

Oppdaget at hvis jeg logger inn med admin kontoen som følger vista opplever jeg ikke de problemene? Er det vista som driver og lager problemer.

 

Må jeg bruke den skjulte admin konto for at dette skal fungere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...