jensemann23 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 jeg skal på opptak til befalskole på Haakonsvern den 25 august. Er det noen so vet hvordan dette opptaket er? Det varer bare 5 dager, i motsetning til det vanlige opptaket som varer 3 uker. Noen som vet hvordan det er der? Lenke til kommentar
40mm Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har mine mistanker, men poenget med et opptak er at man ikke skal vite hva som vil skje under opptaket, så jeg vil ikke si noe annet enn regn med å bli sliten. Lenke til kommentar
jensemann23 Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 tror du det blir like jævlig som det ordinære opptaket? eller værre? Lenke til kommentar
40mm Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 tror du det blir like jævlig som det ordinære opptaket? eller værre? Det blir nok mer intensivt, pga av den korte tiden. Men det de ser etter er lederegenskaper, så tenk litt over hva du trenger å gjøre for å skille deg fra de andre søkerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå