eught Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Dette skal vistnok (staving?) være den nye konsollen til Nintendo. Jeg vet ikke om dette er et autentisk bilde. Jeg fikk URL'en slengt opp på IRC, så jeg aner ikke kilden. For øvrig synes jeg den ser bra ut, spesielt at den har innebygd port for GB/GBA-spill. Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Dette er helt klart fake, hvis du ikke skjønnte det... Du kan jo for eksempel se på de som eier sida dette bilde ligger på. http://homepage.ntlworld.com/tunwell/nextb.../NGN-nexus.html Eller så kan man jo helt se at dette er et stygt 3D bilde.... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 hehe, najs try, men nintendo hadde aldri laga den klossen der uansett... anyhoo, skulle ikke GC være nintendos siste konsoll? Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Nei, nintendo fortsetter å lage konsoller så lenge de lager spill... De holder på å utvikle neste konsoll som de planlegger å gi ut før ps3 og x-box2... Lenke til kommentar
zeox Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 detta er helt klart en tulling som har funnet ut hvordan man bruker 3dsMax og Photoshop... sitat fra siten: These are some really well made pictures of what the Next Generation Nintendo console may look like. It would be nice to see a GameBoy player on the actual console... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Yess da, det er riktig FishBone. Den nye Nintendoen er annonsert til 2005, mens PlayStation3 og X-Box2 (eller GameStation som den en gang ble kalt) skal visst kome i 2006. Da håper jeg at Nintendo får det forspranget som PSX2 fikk på GC og X-Box nå sist... La oss for Nintendo! Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 la oss håpe at den ikke kommer til å ligne på den fake saken, for en glorete jalla-boks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå