cossiest Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hei Noen som vet hvordan man kommer seg inn service modus på denne? Er en alarm som ikke er koblet til noe vakt selskap. ønsker og utvide alarmen, slik at jeg kan bruke flere soner. ønsker og aktivisere sone 3-4 f.eks Takker for svar. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Du kan prøve å ta kontakt med sector alarm og høre om du kan få et installasjons manual hos dem, normalt med slike alarmer, må du inn i service mode, og ofte for å komme inn i service mode må du ha et passord. Lenke til kommentar
cossiest Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Kom inn i service mode Fant en manual, men den er beregnet for australske markedet. så for og aktivisere zonene, så må man inn på meny 1e eller noe, men jeg har ingen bokstaver på min.. bare tall og ikke noe display.. hmm Lenke til kommentar
Mesmerized Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 HeiNoen som vet hvordan man kommer seg inn service modus på denne? Er en alarm som ikke er koblet til noe vakt selskap. ønsker og utvide alarmen, slik at jeg kan bruke flere soner. ønsker og aktivisere sone 3-4 f.eks Takker for svar. For og komme inn i programeringen så er det 006870(stjerne)0(firkant) da skal nett,service og av/på bryteren blinke.. men for og tilkoble om natten så trykker du Stjerne 2 den sone du vil utkoble så firkant.. så gjentar du denne prossesen til de sonen du vil koble ut står og blinker.. da skrur du på alarmen på vanelig måte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå