RBW Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Lenovo melder nå om en oppdatert Thinkpad X300 – nemlig Thinkpad X301. Les mer Lenke til kommentar
Occi Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Dette er diskutert før, men jeg er fortsatt ikke helt på linje med det designet til den prisen : \ Jeg er klar over at det er praktisk etc. Men kanskje litt oppdatering? Ser ut som den gamle svarte VCRen min i svart som begynner å bli noen år nå. Syns det er ganske typisk for alt som skulle være matt og svart på den tiden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Matt og svart er definitivt bedre enn flashy og blank plastic fantastic hvertfall. Endret 18. august 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
a-z Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hvorfor er CPUene i noen av de dyrere Thinkpadene såpass svake (når resten av specsene er gode)? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Fordi fokus sjelden er på rå ytelse i slike maskiner. Man satser heller på liten størrelse og lav vekt. Kan ikke få både i pose og sekk vet du. Dessuten så får man en enorm batterilevetid om man benytter seg av slike cpu'er og litt større batterier. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Dette er diskutert før, men jeg er fortsatt ikke helt på linje med det designet til den prisen : \ Jeg er klar over at det er praktisk etc. Men kanskje litt oppdatering?Har du brukt en Thinkpad, vil du ikke ha noen "oppgradering"... Men jeg hørte ikke noe til dockingstasjon - uten det er den *fullstendig* utelukket for min del. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg har flere ganger brukt en Thinkpad og de er veldig gode laptoper, men det var bare ment som litt småpirk. Og det du nevner L4r5 er ikke slik jeg ser for meg. Kan være stilrent og litt penere selv om det ikke er plastikkfantastik. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har denne Dock muligheter? Såvidt det er meg bekjent har X200 Dock slik X61 har. Men X300/ X301 er vel også endel tynnere enn X200. Lenke til kommentar
oepoep Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Har denne Dock muligheter? Såvidt det er meg bekjent har X200 Dock slik X61 har. Men X300/ X301 er vel også endel tynnere enn X200. X300/X301 er litt bredere og har full størrelse på keyboard. Den har dessverre ikke docking eller DVI-utgang. (merkelig beslutning av Lenovo ikke tilby en av delene på en ellers veldig god bærbar. X61/X200 ser ut til å benytte samme docking, men den har heller ikke mulighet for å kjøre DVI ut. Veldig synd synes jeg, vi ville ellers hatt en haug av de... -oep Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hvorfor er CPUene i noen av de dyrere Thinkpadene såpass svake (når resten av specsene er gode)? X-serien har generelt sett svake prosessorer fordi batterilevetid på lite ( les: lett ) batteri er prioritert, og det er ofte low voltage eller ultra low voltage prosessorer som blir brukt. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Har denne Dock muligheter? Såvidt det er meg bekjent har X200 Dock slik X61 har. Men X300/ X301 er vel også endel tynnere enn X200. X300/X301 er litt bredere og har full størrelse på keyboard. Den har dessverre ikke docking eller DVI-utgang. (merkelig beslutning av Lenovo ikke tilby en av delene på en ellers veldig god bærbar. X61/X200 ser ut til å benytte samme docking, men den har heller ikke mulighet for å kjøre DVI ut. Veldig synd synes jeg, vi ville ellers hatt en haug av de... -oep Veldig synd. Vi har hatt noen X300 til test på jobb en god stund nå, og det er en særdeles fantastisk maskin. Men mangel på dock er en stygg mangel, for en maskin av denne klassen og ikke minst målgruppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå