turbonissen Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Hva er deres synspunkter vedrørende Acer Aspire One A150 kontra MSI Wind Prismessig ser MSI ut til å være hakket dyrere 3490,- på PS og Acer Aspire One A150 ligger til 3245,- hos MPX.. Nå er ikke prisen spes viktig. Noen hundrelapper fra eller til går fint. Men design, ytelse, tastestørrelse, LCD (10" vs. 8.9"... stor forskjell).. Andre synspunkter. Hva har du og er du fornøyd? Mange spørsmål her. Setter stor pris på all hjelp jeg kan få mvh Bored Endret 18. august 2008 av boredandre Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg mener at MSI Wind er det beste valget mellom disse to maskinene. Den har best tastatur, best skjerm, og størst harddisk. Det at den ikke har SSD disk plager meg egentlig ingenting. Men om du velger MSI maskinen ville jeg anbefalt deg å kjøpe med et 6-cellers batteri når dette kommer på markedet mvh Nuntun Lenke til kommentar
Deem Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har ikke prøvd Wind men som jeg ser det er det den klart beste av de to... Skal også legges til at Acer One har en forferdelig løsning på touch-paden! Wind er litt mer klumpete men ikke mye, eneste grunnen til at jeg ikke har kjøpt den er at jeg venter på Asus 1000H som sikkert bruker laaaaaaaaaaaaaang tid på å komme hit til norge... Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Spørs hva du vil. Hadde med min A110 på forelesning i dag, og det var helt genialt. Etter tre timer forelesning hadde jeg 32% batteri igjen og hadde fått ned alle notatene. Lenke til kommentar
turbonissen Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Tror jeg har bestemt meg for Acer Aspire One A150.. Men synes virkelig det burde ha vært mulig å få kjøpt den uten XP lisens.. jaja.. Hvit eller Blå farge da ? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har også samme problemet, men jeg tror valget har dettet på A150 pga stor hdd og en rått design. Pluss den er 500 kr billigere på xd og mpx. 2999 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå