Seeders Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 hehe, holdt på å falle av stolen her.For hvis du hadde fått den scoren i løpet av 10 minutter på xboxen, ja da skulle du fått en premie! Da vi spile cod som verst på 360'en skjedde det ofte at man fikk over 100 kills. Meste jeg hadde var nærmere 200 tror jeg. Dette var imidlertid på det 10kvm store brettet med containerne og den game moden hvor man skal ta over en bombe eller radio eller noe. Bare starte med M60 eller RPD og ikke bry seg om objective, men bare kills. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Har fått 53-1 eller noe i TDM også. Det var stas å ha over 50% av killsa til laget. Satt med .50 cal snipern på taket av det brettet som heter ambush eller assault. Hvor det går en vei tvers gjennom brettet med kloakkrør under.<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Husker jeg ble ganske irritert over at den ene deathen kom midt i slik at jeg ikke fikk noen god kill streak ut av det. hvilke perks brukte du?? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 70-5. Domination tho, så det er ikke så kult. Beste på SnD er vel 18-2. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Brukte claymore, bandolier og stopping power på sniper. Brukte deep impact, bandolier og stopping power på rpd/m60. Og desert eagle er det eneste som duger som pistol. Lenke til kommentar
Splaxter Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 claymore, bandolier kan du ha begge på xbox 360 ?? på pc er claymore og bandolier begge perk 1 og du kan bare ha en av dem ? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 jeg syntes bandolier er ubrukelig..Man får nok av sjanser til å plukke opp ekstra ammo. HardcoreTeamDeathMatch: m16 red dot sight / g3 red dot sight 3 special grenades uav jammer last stand Kicker ass! Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Brukte claymore, bandolier og stopping power på sniper. Brukte deep impact, bandolier og stopping power på rpd/m60. Og desert eagle er det eneste som duger som pistol. du besto testen, hvis du ikke hadde hatt bandolier så hadde du vært busta. for du kunne umulig hatt nok ammo til alle de 53 folke med sniper Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Brukte claymore, bandolier og stopping power på sniper. Brukte deep impact, bandolier og stopping power på rpd/m60. Og desert eagle er det eneste som duger som pistol. du besto testen, hvis du ikke hadde hatt bandolier så hadde du vært busta. for du kunne umulig hatt nok ammo til alle de 53 folke med sniper Hvis han hadde plukket opp ammo fra en død motstander/egen med sniper class da? Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 fortsatt usannlig uten bandolier, han campet jo. alle kan ikke i ha 50 cal eller snipe samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå