Gå til innhold

Beste score i CoD4!

Psykake

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg foretrekke Hardcore på alt jeg spiller, den 27-1 var hardcore btw

men jeg spiller ikke TDM lenger syns det er nonskills, jeg kjører S&D hardcore hele veien

men jeg spiller også war / scrims med clanen min som hardcore pam4 rules

Agreed. Hardcore er mer spennende og krever mer skills. Selv har jeg noen historier om flotte seiersresultat, men ikke vits å skrøyte når jeg ikke har bilde av det

Lenke til kommentar

Hardcore Team deathmatch - Det er ikke radar hele tiden. Bare når man bruker UAV. Man tåler mye mindre. Friendlyfire er på (irriterende når folk bruker martydom og kaster granater i hytt og pine)

Det er egentlig de vestentlige forskjellene.

Lenke til kommentar
Hardcore Team deathmatch - Det er ikke radar hele tiden. Bare når man bruker UAV. Man tåler mye mindre. Friendlyfire er på (irriterende når folk bruker martydom og kaster granater i hytt og pine)

Det er egentlig de vestentlige forskjellene.

Man har heller ikke HUD (ser ikke hvor mange kuler du har igjen, granater etc.)

Når det gjelder muting av kids så blir "mute" knappen brukt flittig. Hvorfor skal folk drive å nynne, synge og rett og slett være drittsekker hele tiden?? uansett dette var offtopic.

Skal poste et bilde når jeg har et :)

Lenke til kommentar
hehe, holdt på å falle av stolen her.

For hvis du hadde fått den scoren i løpet av 10 minutter på xboxen, ja da skulle du fått en premie!

Da vi spile cod som verst på 360'en skjedde det ofte at man fikk over 100 kills. Meste jeg hadde var nærmere 200 tror jeg. Dette var imidlertid på det 10kvm store brettet med containerne og den game moden hvor man skal ta over en bombe eller radio eller noe. Bare starte med M60 eller RPD og ikke bry seg om objective, men bare kills. :)

Har fått 53-1 eller noe i TDM også. Det var stas å ha over 50% av killsa til laget. Satt med .50 cal snipern på taket av det brettet som heter ambush eller assault. Hvor det går en vei tvers gjennom brettet med kloakkrør under.

Husker jeg ble ganske irritert over at den ene deathen kom midt i slik at jeg ikke fikk noen god kill streak ut av det. :p

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...