DurinVIII Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Heisveis, et lite spørsmål. Er det noen programmer som gjør det mulig å enkelt dele et bilde opp i 9 helt like store biter? Takker for svar. Endret 18. august 2008 av DurinVIII Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Photoshop kan gjøre dette. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Hm, ok. Noen andre, litt mer gratis, eventuelt litt mindre, programmer som også kan gjøre dette? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 paint og bare klipp ut det du vil ha og lim det inn der du vil ha det. mye stress da Lenke til kommentar
Mystogan Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg er ikke sikker på noen programmer, men GIMP er jeg 99% sikker på at kan klare dette. Det er gratis, og du kan laste det ned fra http://www.gimp.org/ Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Rasterbator Sett prikkstørrelsen til 0 så tror jeg du får det du ønsker. (Jeg har ikke prøvd programmet selv) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Jadå, Gimp kan gjere dette, men det er ikkje det enklaste. Usikker på kor godt det fungerer med Rasterbator, men dette skal visst vere fint for jobben. Endret 18. august 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Rasterbator gjorde nesten susen, men kvaliteten ble der desverre kornete og grov, og den ville heller ikke la meg velge 3x3. Så, er det noen som vet ca. hvordan man eventuelt gjør dette i Gimp? Lenke til kommentar
Mystogan Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Ved å dele bildet opp i 3x3, mener du da å legge inn streker slik at det blir et skille mellom dem, eller på en måte fjerne dem fra hverandre totalt. Litt dårlig forklart, men Lenke til kommentar