KristineS Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg er veldig glad i hester, så hvis jeg har med kameraet når jeg går forbi en hest blir det alltid tatt en del bilder. Her er to bilder jeg ble ganske fornøyd med. Begge bildene er tatt med olympus e-500 og etterbehandlet i Paint Shop Pro XI. F/7,1, 1/160, ISO-100 F/6,3, 1/125, ISO-100 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Det første er veldig kjedelig. Det er litt vei, litt blomsert, og en litt uskarp hest som er på vei "ned". Skal du ta bilder av dyr i fart, prøv å fange dem når de er på vei opp i luften Ellers ser det ut som lufta er på vei til å bli slått ut av dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg er veldig glad i hester, så hvis jeg har med kameraet når jeg går forbi en hest blir det alltid tatt en del bilder. Her er to bilder jeg ble ganske fornøyd med.Begge bildene er tatt med olympus e-500 og etterbehandlet i Paint Shop Pro XI. F/7,1, 1/160, ISO-100 F/6,3, 1/125, ISO-100 Hva er det du har gjort i etterbehandlingen? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Har ikke gjort så veldig mye. Litt cropping og oppskarping og litt forandring av kontraster og farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå