Danny92 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Blææææh!!! Hadde gledet meg til denne filmen! Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Warners ser ut til å ville spare på godbitene og utsetter neste "Harry Potter"-film. Les mer Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jaja, jeg får kose meg meg JK Rowling sin nye bok i mellomtiden, jeg da. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jaja, de vil vell tjene mest mulig penger, men selv har jeg lite respekt for en utsettelse på over et halvt år hvis filmen alt er ferdig? Greit at de kan utsette for å få filmen bedre osv.. Men bare for utsettelsen sin skyld da gitt Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Litt kjipt, får ikke lasta den ned før til neste sommer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hadde gleda meg til ein Harry Potter film til juletider, men neida. Skuffa. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Steike hvor tregt Kulturo er på "nyhets" fronten, dette ble jo kjent allerede i forrige uke, tar det såpass lang tid å få ut nyheter? Eller, dette er vel ikke nyheter ettersom det har vært kjent. WB har allerede flyttet filmen "Twilight" til den datoen Harry Potter skulle hadt release. Hvorfor de gjør dette er forbi min fatteevne, men jeg tro nok det mest sannsynelig er $$$ som står bak, selv om de legger skylda over på WGA streiken. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Litt kjipt, får ikke lasta den ned før til neste sommer. Heh..? Tøff du er OT: Dette var dumt, jeg så frem til denne filmen :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg