pencap Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hei. Denne kommer sikkert til å bli ganske lang, men skal prøve å forumulere meg ganske klart. For mange år siden, rundt 4 år, så gikk jeg hjem fra skolen i Oslo, da jeg fikk øye på noen folk av utenlandsk opprinnelse, tenkte ikke noe særlig over det, hadde ingen problemer med mennesker på den tiden. Gikk bare bort, og forbi disse, dette var midt på formiddagen, en hverdag. Dette endte med at jeg ble banket opp til grus uten grunn, typisk eksempel på blind vold. Landet på sykehuset med noen knekte ribbein, knust kjeve, og mange andre problemer. Dette er da veldig lenge siden, og lever et veldig bra liv, med en utrolig god kjæreste, hun betyr alt for meg, og jeg er så utrolig glad for at hun holder ut med meg, med tanke på denne sosiale angsten jeg har. Hun er en festglad jente, men hun liker ikke å dra ut på byen uten meg. Det som er saken er det at.. hver gang jeg kommer i kontakt med utlendinger (og jeg er ikke rasist engang), men hver gang jeg kommer i kontakt med utlendinger på min alder (20 årene), så får jeg store angstanfall. Jeg har utrolig lyst å være med Kjæresten min ut på byen, men hun er 19 år gammel, så vi får bare dratt på "dritt steder" slik som Roxy osv (typiske 18 års steder i Oslo) og her er det urolig mange utlendiger. Var en hendelse der jeg virkerlig prøvde å overkomme min frykt for sånne steder, for jeg har utrolig lyst å bare slå meg løs, og ha det urolig morro. Endte med at jeg snudde i døren, og ikke klarte å gå inn. Er bare så utrolig redd for å oppleve noe mer når det gjelder blind vold, som alle vet så blir de fleste ganske aggresive i fylla, og jeg er, slik som jeg føler en person som tiltrekker seg bråk, uten at jeg gjør noe som helst. Jeg kan sitte et sted og bare slappe helt av (uten å si en ting) på en hjemmefest, så kommer folk og fakker med meg, kan vell ha noe med at jeg ikke er slik som de fleste, er ikke veldig høylytt, og ekstremt oppmerksomhetssyk. Er det faktisk noen gode steder man kan gå ut i Oslo (typiske 18 års steder), der man slipper å tenke på at man kan bli banket opp uten noen særlig grunn. Vet det høres utrolig paranoid ut, men det er vell det jeg har blitt. Savner det å kunne være fri, og leve livet uten å tenke på slike ting som dette. Å nei, anti-depressive, eller psykolog er ikke et alternativ, med tanke på at jeg er en god motstander av det Har bare lyst å være normal, og kunne være med kjæresten min ut på byen uten å være en byrde å være med.. Sånn, der fikk jeg ut mye på en gang. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Det beste er å gå til psykolog med engang. Sosial angst får mange innenfor rusmiljøene. Og det tar mange år å lege. Dette er nå 4 år siden denne hendelsen har skjedd. Prøv å dra på Roxy en kveld , helt edru. Sett deg ned ved et bord og bare slapp av. Gå noen runder rundt ellerno. Bli trygg på deg selv. Vist du har problemer med utlendinger , er det beste å bli kvitt det. Enn å prøve å unngå dem Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Skjedde med en kompis av meg her om dagen og, skulle følge dama hjem og fikk et par slag av et par utlendinger helt uoppfordret, dette var da på kveldstid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå