Alinoe Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Dette var jo riktig så artig, men jeg savner litt av farta fra ToD. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 115kr? Hm, var det ikke snakk om at det skulle koste $15? Det tilsvarer jo rundt 80kr. Ikke dyrt, men litt i grenseland for 2-3 timers spilltid. Uansett så blir det nok innkjøpt ved anledning. R&C: ToD var bra.Forskjellen i pris mellom US og EU skyldes vel at EU-versjonen inkluderer mange flere språk, noe som utgjør en viss forskjell i antall GB på spillet også. Vi betaler ikke mer for spillet på grunn av at vi har flere språk i vår versjon, vi betaler mer fordi vi alltid betaler mer. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Grunnen til at vi betaler mer er jo at alle slike tjenester opperer med en annen vekslingskurs enn det du får i banken. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 En av grunnene til at vi betaler mer er fordi Norge deler førsteplassen med Sverige og Danmark om å ha verdens høyeste mva...omtrent sånn ca 25%...mens USA ligger nede på 8%. Kommer til å kjøpe dette spillet på BD siden PSN nekter å ta det nye bankkortet mitt. "Unable to update credit card information"...*sukk* Noen som vet noe om det? Bruker VISA, som vistnok er ganske trøblete på PSN. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 prøv å slett internett cache så prøv igjen... dette skal fikse problemet (egen erfaring) Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) prøv å slett internett cache så prøv igjen... dette skal fikse problemet (egen erfaring) Har prøvd å opprette en ny bruker og gjøre registreringen av kortet med en ny PSN ID, noe jeg fant ellers omkring. Virker heller ikke...men skal prøve å slette chachen EDIT: Nei, det virket heller ikke... Endret 30. august 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå