_norse_ Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 115kr? Hm, var det ikke snakk om at det skulle koste $15? Det tilsvarer jo rundt 80kr. Ikke dyrt, men litt i grenseland for 2-3 timers spilltid. Uansett så blir det nok innkjøpt ved anledning. R&C: ToD var bra. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Er ca. 80% done.. teit at den stoppet opp nedlastningen imens jeg så på film. Åh? Trodde nedlastinger gikk jeg? Spilte demoen av Resistance isted mens jeg lasta ned, og den var nå komt lengre når jeg kom ut av spillet igjen. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Noen som vet hva hastigheten er til nedlastingen? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Det er vel avhengig av hvor raskt internett du har? Lenke til kommentar
dannad Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 rundt 1 gbps om kilden tillater det Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Venter til det kommer i boxart utgave i butikken, men er det trophies å få i denne. Er stor ratchet & clank fan Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 spillt i 10 min nå og fy fan det er så bra dette tidig til tusen også Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 woppiii.. da har jeg fått satt på nedlasting også! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Er ca. 80% done.. teit at den stoppet opp nedlastningen imens jeg så på film. Åh? Trodde nedlastinger gikk jeg? Spilte demoen av Resistance isted mens jeg lasta ned, og den var nå komt lengre når jeg kom ut av spillet igjen. Den stopper vel nedlastingen om du ser dvd og blu-ray, men ikke om du ser ting fra disken eller streamer over feks tversity i think.. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Høres litt rart ut at den skal stoppe under avspilling av dvd og BD. Kan kanskje skjønne BD hvis PS3'en støtter den nye BD funksjonen som gjør at man kan laste ned informasjon om filmen man ser, men skjønner ikke helt hvorfor den ikke skal kunne laste ned i bakgrunnen på en vanlig dvd... Endret 22. august 2008 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Kanskje fordi man ikke er på nett når man ser på en DVD Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Du skjønte ikke posten min tror jeg. Jeg mente å si at det var rart at den stopper nedlastning under avspilling av film. PS3 har visstnok støtte for "Blu-Ray 2.0", som bl.a. krever en internettilkobling. Det er vel dette som gjør at den kobler ned under avspilling av film. Da ligger vel problemet i at PS3 ikke gjør forskjell på en dvd film og en BR film... Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 115kr? Hm, var det ikke snakk om at det skulle koste $15? Det tilsvarer jo rundt 80kr. Ikke dyrt, men litt i grenseland for 2-3 timers spilltid. Uansett så blir det nok innkjøpt ved anledning. R&C: ToD var bra.Forskjellen i pris mellom US og EU skyldes vel at EU-versjonen inkluderer mange flere språk, noe som utgjør en viss forskjell i antall GB på spillet også. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 rundt 1 gbps om kilden tillater det Da er jeg veldig nysgjerrig på hvilke nettlevrandør/nettverk du er koblet til? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) jeg trenger litt hjelp, så får dere som har klart den tredje pirate puzzle, se spoiler og svar! Jeg har kommet til hvor man skal lage en skygge av et skjeletthode, men jeg får det bare ikke til... har prøvd alle mulige posisjoner på de greiene men forgjeves... any idea? fant ut Endret 22. august 2008 av Slugge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 rundt 1 gbps om kilden tillater det Da er jeg veldig nysgjerrig på hvilke nettlevrandør/nettverk du er koblet til? jeg er mer nysgjerring på hvilken PSN han er koblet til, jeg får ikke nærheten utnyttet bredbåndet mintt på PSN... tregt er det.. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 jeg har nå rundet spillet, og det var max 2 timer for meg... kanskje til og med mindre... men det var verdt det etter som man får en overaskelse etter credits som kommer til å glede mange hjerter Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Kom oooooon PSN! Dette går tregt! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 har spilt i 4 timer.. XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå