Halib Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hei, jeg har lyst til å få råd til hvordan man lager program for styrketrening. Jeg har ingen erfaring med vekter og manualer, men ønsker å få satt opp et program der jeg får trent alle muskler. Jeg er interessert i sånn romersk skulptur kropp og vil ha sånne fine små muskler slik skulpturene til Michelangelo har. Håper at de kan gi noen gode råd om hvordan man bygger opp kroppen sin med fine små og vakre muskler. På forhånd takk. Lenke til kommentar
jaycutler Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hvorfor ikke gå inn på tn.no, og laste RYP(Release Your Potential)programmet. et perfekt program for nybegynner og viderekommende. Der står alt du trenger å vite angående trening og kosthold;) lykke til;) Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Anbefaler RYP om du ønsker bra volum og endel styrke, eller 5x5 om styrke er litt viktigere enn volum (du får brukbart volum på 5x5 og da) Lenke til kommentar
Halib Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Jeg skjønner ingenting av det ovennevnte programmet og trenger mer spesifik informasjon om de forskjellige øvelser, som viser hvordan man trener og hva man trener. På forhånd takk Lenke til kommentar
jaycutler Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg skjønner ingenting av det ovennevnte programmet og trenger mer spesifik informasjon om de forskjellige øvelser, som viser hvordan man trener og hva man trener. På forhånd takk Skjønner du ingenting av programmet? Det går jo ikke han å få det inn mer med t-skje enn i det hefte jeg nevner da. Hvis ikke alt du trenger å vite står i det heftet, så vet ikke jeg.... I tiilfelle du ikke fant det så legger jeg med en link til RYP hefte RYP Programmet Ruller du litt nedover siden her, så står det last ned gratis pdf av programmet, eller du kan kjøpe papir utgaven for 29,- Enklere kan det ikke gjøres Lenke til kommentar
Halib Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Det programmet du nevner har bare to tre øvelser. Jeg trenger et program eller bilder som viser øvelser for alle muskelgrupper. Kan du finne et slikt link til meg. Takk Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Det programmet du nevner har bare to tre øvelser. Jeg trenger et program eller bilder som viser øvelser for alle muskelgrupper. Kan du finne et slikt link til meg. Takk Scroll ned til s.14 på programmet, der står det 9 øelser for hele kroppen. Øvelsesguide med bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå