Gå til innhold

kjop av Iphone i utlandet, kan jeg bruke telenor?

bkf_94

Anbefalte innlegg

Heisann :)

jeg er i thailand og har funnet en fyr som kan selge meg en thailandsk iPhone men han kan laase den opp og skifte spraak (han kan gjoere slik at jeg kan bruke et annet abonnoment enn et thailandsk)

kan jeg bruke mitt gamle sim kort (telenor)eller kjoepe et nytt av telenor istedenfor netcom?

TAkekr paa forhaand for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Det er avhengig hvilken Iphone versjon, for iphone "vanlig" den første som ble sluppet ble jo låst opp så du kunne bruke den med hvilket som helst abm og hvilken som helst operatør og bruke norsk som språk.

Den nye 3G skal jo signeres i butikken så den er jo ikke bare og låse opp for du har et abm og betale for.

Men vis han kan låse den opp for deg og alt dette så skal det jo være mulig og bruke telenor og norsk språk og alt sånt ja.

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar
Heisann :)

jeg er i thailand og har funnet en fyr som kan selge meg en thailandsk iPhone men han kan laase den opp og skifte spraak (han kan gjoere slik at jeg kan bruke et annet abonnoment enn et thailandsk)

kan jeg bruke mitt gamle sim kort (telenor)eller kjoepe et nytt av telenor istedenfor netcom?

TAkekr paa forhaand for alle svar :)

Vel du sier jo selv at han kan låse den opp slik at du kan bruke andre abonnementer. Kjøper du den i utlandet har den ingenting med Netcom og gjøre, og vil ikke virker med Netcom om den ikke virker med Telenor.

Er du sikker på at det er ekte iphone og ikke en kopi?

Var det første jeg tenkte også. :p

Er den ekte kan du nok få til den og virke med et Telenor SIM-kort.

Er den fake, så tviler jeg, med mindre den ikke er låst.

Er du så heldig at du har med deg ditt Telenor SIM-kort kan du jo bare be om å få prøve den først.

Endret av Dain Bramaged
Lenke til kommentar

Det ER ikke kommet noen program eller lignende som kan låse opp 2.0 versjonen(3G) av iPhone. Den eneste måten å gjøre den fri på er å si opp abbonementet til den operatøren som har rettigheten til telefonen. Det er det samme som vi må gjøre med netcom og iPhone her i norge. Å si opp abbonementet koster mye. Alt under 4k totalt er utvilsomt fake eller svindel. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...