Zippi Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hei alle sammen Skal velge ulike betalingsmåter til nettbutikken min. hva syns dere om en norsk nettbutikk som har paypal eller payex som et alternativ? altså i tillegg til vanlig kortbetaling. Mener at slike betalinger er lite å se av på norske nettbutikker (mulig jeg tar veldig feil nå). Hvordan ville du som en kunde reagert hvis en realltiv seriøs og profesjonell nettbutikk tilbyr pengeoverføringer som paylpal eller payex? Sender kun innenfor Norge. takker for all råd. (ps! hvis innlegget er lagt inn på feil kategori kan den gjerne flyttes) Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Ville satset på å bruke Moneybookers istede for paypal. Mer pålitelige og lettere å ha med å gjøre. Problemet med paypal er at 'credrit card chargeback' er alt for lett. Selv om de kanskje ikke kommer unna med det får du masse ekstra pes. Endret 18. august 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
Zippi Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 takk for svar. trenger flere innspill folkens!!! Lenke til kommentar
Cammi Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg er veldig glad i alle netbutikker som har paypal. Jeg ser at du kun skal sende innenfor norge, men av personlig erfaring synes jeg paypal er en praktisk løsning når mann skal bestille fra utlandet og og for de som er vandt med paypal i utlandet så er det jo også femomenalt når de kan benytte denne (for dem) kjennte løsningen. Etter min mening er både paypal og payex gode løsninger. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Vist det skal vere en seriøs butikk, så burde du nok kunne tilby å betale med vanlig bankkort. Her i norge er det dessverre ikkje så vanlig med paypal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå