int20h Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Seagate begynner å levere SSD i begynnelsen av 2009, men kan komme til å legge inn bud på Sandisk. Les mer Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Denne artikkelen manglet jo humor. "Seagate said to be sniffing round Sandisk Give us some flash! Ah, ahhh" Endret 18. august 2008 av Fruktkake Lenke til kommentar
stormx Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hva skjer med de flotte jordklode+harddisk-illustrasjonene i seagate-artiklene? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Det jordklode bildet er større enn artikkelen. Og artikkelen har attpåtil et avsnitt for hver eneste setning! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Her har vi svaret på hvorfor Seagate har ungått å involvere seg i SSD løpet og kommet med tildels bortforklaringer på dette. Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Vel, fortsatt nyheter for oss som ikke har tid til å surfe halve nettet daglig Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Her har vi svaret på hvorfor Seagate har ungått å involvere seg i SSD løpet og kommet med tildels bortforklaringer på dette. Jeg tenkte det samme. http://www.itworld.com/seagate-ssd-2t-byte-hard-drive-080529 Kort oppsummert: Seagate sprer frykt, usikkerhet og tvil (FUD) om SSD. Seagates ledelse har for lengst innsett at firmaet ikke har kunnskap nok om SSD og at det tar lang tid å bygge opp sånn kunnskap fra grunnen. Derfor prøver de to teknikker. Den første er å spre FUD for å kjøpe seg tid. Altså skape skepsis sånn at utvikling og salg av SSD går saktere. Det andre er å ta snarveien om å kjøpe opp noen med solid SSD-kunnskap. Seagate har rett og slett ikke nødvendig kunnskap selv og må kjøpe noen som har det. Egentlig håper jeg at det ikke blir noe av oppkjøpet. Sandisk har under sin egen ledelse satset på en måte jeg liker veldig bra. Jeg er usikker på om Seagates ledelse vil videreføre satsingen på samme måte. Hvis det blir noe av oppkjøpet håper jeg det begrenser seg til kun Sandisks SSD-avdeling. Et samarbeid der Seagate får lov til å merke om Sandisks SSD-er til Seagate-merke er en løsning jeg vi like mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå