Sjark Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hei, Jeg lurer på om det er en maskin som kan convertere VHS til Dvd? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hei, Jeg lurer på om det er en maskin som kan convertere VHS til Dvd? En vanlig videomaskin + en dvd-opptaker burde greie det (regner med du har videomaskin). Ellers går det jo an å kjøpe en slik: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...oductTabcontent Er ganske sikker på at den fikser det, selv om jeg ville spurt når jeg kjøpte. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Om du har TV-inn på skjermkortet, feks via en S-Video så kan du koble VHS direkte til pcen. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Ellers går det jo an å kjøpe en slik:http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...oductTabcontent Er ganske sikker på at den fikser det, selv om jeg ville spurt når jeg kjøpte. Viktig å spørre, for ut fra prisen og de oppgitte spesifikasjonene er det ingen ting som tyder på at akkurat denne kan ta opp på DVD, bare spille DVD. Men på denne står det klart at den kopierer VHS til DVD. Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Men på denne står det klart at den kopierer VHS til DVD. Bare et tips...: Sjekk Prisguiden Finner den MYE billigere... Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Takk - jeg fant ingen DVDopptakere i prisguiden, verken med eller uten VHS, utenom brennere til å bygge inn i PC. Nå finner jeg en til, fra Samsung, men den er kanskje litt utsolgt? Ellers, de som "trenger" ny VHS bør sannsynligvis handle raskt eller kjøpe brukt, dette er varersom er på vei ut, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå