desverre Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Har vært ute i min hage og tatt mange rose bilder, her er et av de beste, hva syns dere? Bruker nikon d50 med sigma 18-50 f2.8 her på dette bilde. Blender f/10, 50 mm, 1/500s, og iso 200 Endret 18. august 2008 av desverre Lenke til kommentar
MetteHHH Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har vært ute i min hage og tatt mange rose bilder, her er et av de beste, hva syns dere?Bruker nikon d50 med sigma 18-50 f2.8 her på dette bilde. Blender f/10, 50 mm, 1/500s, og iso 200 Meget flot blomst. Belysning og skarphed giver et rigtigt godt indtryk af rosen, og den kunne fint bruges som illustration af sorten til et planteskolekatalog e.l. Måske et lidt uinteressant foto, hvis man ikke er glad for roser. Men det er jeg. Hvordan har du fået baggrunden så ensartet sort? Har du placeret noget baggrund bag planten? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hvordan har du fået baggrunden så ensartet sort? Har du placeret noget baggrund bag planten? Her ser ikke bakgrunnen ensartet sort ut i det hele tatt. Lenke til kommentar
desverre Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Hvordan har du fået baggrunden så ensartet sort? Har du placeret noget baggrund bag planten? Her ser ikke bakgrunnen ensartet sort ut i det hele tatt. Og det er helt riktig, det er bare skygge ög en rask lukker så ble den nesten svart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå