Gummi-And Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg skal kjøpe meg spiller til bilen og vil ha en som jeg kan plugge iPod'en til med USB og styre fra spilleren uten å koble til noe ekstra mellom, bare rett i spilleren. Ser for meg en pris på maks 2000,- Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Hvilken bil skal du ha den i? Pioneer DEH-50UB oppfyller kravene da: Ellers kan du spare noen hundrelapper på en JVC, hvor én fordel vil være at iPod-tilkoblingen er på baksiden, og USB-porten i front fortsatt er tilgjengelig: Endret 18. august 2008 av transmedia.no Lenke til kommentar
Gummi-And Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Perfekt, takker, er en golf 3 92 modell jeg skal ha den i. Forresten, Stoff for høyttalerfront, svart som du har på siden din, funker det å trekke f.eks. treplater til eventuelt hattehylle etc? Endret 18. august 2008 av Gummi-And Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Jaaa.... det går jo dét. Det er jo et tynt stoff, så det bør ikke bli for mye mekanisk slitasje. Om hattehylla skal ut av bilen og ligge igjen i garasjen annenhver dag, ville jeg nok gått for kunstskinn eller teppe. Du har vel ikke tenkt å sette noen høyttalere i hattehylla? Endret 18. august 2008 av transmedia.no Lenke til kommentar
Gummi-And Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Jaaa.... det går jo dét. Det er jo et tynt stoff, så det bør ikke bli for mye mekanisk slitasje. Om hattehylla skal ut av bilen og ligge igjen i garasjen annenhver dag, ville jeg nok gått for kunstskinn eller teppe.Du har vel ikke tenkt å sette noen høyttalere i hattehylla? Jupp, er det som er planen, bare lurte på om det funka som et alternativ til det vanlige "gulvteppe" greiene siden det er helt svart og finere stoff. Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 En variant er jo å trekke hylla med teppe, og heller la "midtfeltet" hvor du skal ha høyttalerne, få en ramme med høyttalerstoff over seg, om du ser hva jeg mener nå.. Høyttalere i midten der, også en ramme over med høyttalerstoffet. Beste av begge verdener... Men hvorfor i det hele tatt høyttalere i hattehylla da? Skal du ikke ha en basskasse bak i bilen? Lenke til kommentar
Gummi-And Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 En variant er jo å trekke hylla med teppe, og heller la "midtfeltet" hvor du skal ha høyttalerne, få en ramme med høyttalerstoff over seg, om du ser hva jeg mener nå.. Høyttalere i midten der, også en ramme over med høyttalerstoffet. Beste av begge verdener... Men hvorfor i det hele tatt høyttalere i hattehylla da? Skal du ikke ha en basskasse bak i bilen? Jo, men har to høytalere jeg fikk, så kan jo likesågodt bruke dem, skader vel ikke Er ikke sikkert jeg kommer til å gjøre det da, siden jeg skal først ha ny spiller, nye dekk og har akkurat bestilt noen ting fra tmtuning som ble litt mer enn forventa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå