Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

iPod touch og spiller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaaa.... det går jo dét. Det er jo et tynt stoff, så det bør ikke bli for mye mekanisk slitasje. Om hattehylla skal ut av bilen og ligge igjen i garasjen annenhver dag, ville jeg nok gått for kunstskinn eller teppe.

Du har vel ikke tenkt å sette noen høyttalere i hattehylla? :hmm:

Endret av transmedia.no
Lenke til kommentar
Jaaa.... det går jo dét. Det er jo et tynt stoff, så det bør ikke bli for mye mekanisk slitasje. Om hattehylla skal ut av bilen og ligge igjen i garasjen annenhver dag, ville jeg nok gått for kunstskinn eller teppe.

Du har vel ikke tenkt å sette noen høyttalere i hattehylla? :hmm:

Jupp, er det som er planen, bare lurte på om det funka som et alternativ til det vanlige "gulvteppe" greiene siden det er helt svart og finere stoff.

Lenke til kommentar

En variant er jo å trekke hylla med teppe, og heller la "midtfeltet" hvor du skal ha høyttalerne, få en ramme med høyttalerstoff over seg, om du ser hva jeg mener nå..

Pansag.jpg

Høyttalere i midten der, også en ramme over med høyttalerstoffet. Beste av begge verdener...

Men hvorfor i det hele tatt høyttalere i hattehylla da? Skal du ikke ha en basskasse bak i bilen?

Lenke til kommentar
En variant er jo å trekke hylla med teppe, og heller la "midtfeltet" hvor du skal ha høyttalerne, få en ramme med høyttalerstoff over seg, om du ser hva jeg mener nå..

Pansag.jpg

Høyttalere i midten der, også en ramme over med høyttalerstoffet. Beste av begge verdener...

Men hvorfor i det hele tatt høyttalere i hattehylla da? Skal du ikke ha en basskasse bak i bilen?

Jo, men har to høytalere jeg fikk, så kan jo likesågodt bruke dem, skader vel ikke :p

Er ikke sikkert jeg kommer til å gjøre det da, siden jeg skal først ha ny spiller, nye dekk og har akkurat bestilt noen ting fra tmtuning som ble litt mer enn forventa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...