chbrevik Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Jeg har problemer med min NYE eksterne harddisk. Billig var den, 499,- for 500GB (skulle gått for en dyrere WD, men fristende tilbud). Fungerte bra, helt til pc'n i går kveld, automatisk installerte SP3. Vanligvis fikk jeg den opp som 'H: 500GB' (kalte den 500GB selv). I dag står det bare 'H: Lokal disk', og der står det ikke noe som helst om hvor stor eller hvor mye plass det er til overs på den. Så snart jeg skal inn på den, står det at jeg må formatere den (noe jeg da så klart ikke kan gjøre!).. Av og til vises den ikke i det hele tatt. Når den er frakoblet, funker datamaskina helt fint. Men med en gang jeg kobler den til, så låser explorer.exe seg, og jeg må avslutte explorer.exe og kjøre den på nytt. Jeg har lest av SP3 har masse problemer med diverse software og noen problemer med hardware.. Men at det skal f*cke opp en splitter ny harddisk, har jeg ikke funnet noe om. Håper på svar snarest mulig! Endret 18. august 2008 av chbrevik Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Advanced_NTFS_Boot_and_MFT_Repair Endret 18. august 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg får at jeg må formatere, men windows henger ikke. Eneste jeg gjør er og la pcen boote med disken utav. Så når windows har startet kobler jeg den til. Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg kjøpte også en maxtor basics 500 gb. 1 krone pr gb på en ekstern hd var et bra tilbud. Kjører 64bit vista. I dag når jeg bootet maskinen, fikk jeg beskjed om at den eksterne måtte formateres. Det var uaktuelt i og med at jeg hadde flyttet 100 gb med filer fra maskinen til den eksterne. ( skal re innstallere Windows med bedre partisjoner) Jeg gjorde det samme som Revolution. koblet den fra og startet maskinen uten ekstern hd. Når jeg koblet den til funket den fint. Syns likevel det er litt rart at den ikke skal kunne stå i under boot. Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Har akuratt samme problemet, med Vista 64 bits. Det er ganske irreterende at vi må starte datamaskinen på nytt for å gjere det. Det kan vell neppe vere meininga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå