Mr.SS Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hei, Har endel HD-materiale liggenes på PCen som jeg har planer om å spille av på min nye TV via HDMI fra PC. Vil dette gi like bra kvalitet som, la oss si, når man spiller av HDfilmer fra en PS3 eller dedikert blueray spiller. Det jeg mener er at det ikke blir noe tap med overføringen fra PCen til Plasmaen - at det ikke er noe "flaskehalser". Håper dere forstår. Tusen takk for svar. Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Det er vel en mulig flaskehals at PCen din ikke er kraftig nok til å spille av HD-materiale helt optimalt. Men jeg regner vel egentlig med at du ikke har en gammel puslepc. Endret 18. august 2008 av jonarvid Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Nei, det er aldeles ikke noe problem i det hele tatt. Har ATI HD3870 og Core2 duo 3.2ghz. Det var ikke det jeg mente. Var kvaliteten på bildet. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Med mindre de har gjort noe med PC-kompatibiliteten siden forrige generasjon (70) støtter ikke TV-en 1:1 pixelmapping via HDMI. Selv bruker jeg VGA på min PV70, og det funker greit, med riktig oppløsning og pixelmapping. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Siden du har denne TVen, er det noe god/fint å spille på den? Snakket med en dude i tv shop som sa at man ikke bør spille mer enn 3-4 timer med plasma, joke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå