LarZen Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Har lest og sett noen få klipp av Free Realms fra SOE (sony online entertainment) og synes det faktisk ser artig ut. Et mmorpg spill laget for barn! Store som små Etter hva jeg har forstått så kommer det til Pc og til PS3. Spillet er fargefult og ser ut til å ha endel nye smarte ideer. Linker noen klipp under. EDIT: Kan nevne også at spillet blir gratis å spille, med mulighet for betaling for spesielt innhold etc. Diskuter! Endret 18. august 2008 av _LarZen_ Lenke til kommentar
loLpaTrol Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 seriøst? så skjitdårlig ut. AGES 5 AND UP! kommer det sikkert til å stå på esken... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 De må se seg slått av: Hello Kitty! Online Lenke til kommentar
Persn Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Må innrømme at jeg synes dette spillet så mye mer lovende ut enn samtlige stortitler som skal lanseres i en ikke altfor fjern framtid, men det er vel kanskje jeg som er kynisk og savner de dagene jeg kunne sitte flere timer i strekk med den gamle NESen. seriøst? så skjitdårlig ut.AGES 5 AND UP! kommer det sikkert til å stå på esken... Siden det første innlegget ditt var så ufattelig konstruktivt så gidder du kanskje å forklare på hvilke måter spillet så dårlig ut? De må se seg slått av: Hello Kitty! Online Det spillet virket jo søtere enn rosa marshmallows, kanskje jeg skulle prøve Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Det såg no koseleg ut det spelet, men eg er litt skeptiskt til ein modell baserer seg på sal av innhald i spelet, framfor ei tradisjonell betalingsform. Viss spelet rettar seg mot barn kan det tenkast at dette blir dyrt for den enkelte i lengda. Men dette er sjølvsagt avhengig av korleis det er implementert i spelet. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Er litt bekymret for "kjøp innhold"-delen selv. Vi har jo lest om guttungen som brukte 5000 var det vel på virtuelle piksel-møbler til den virtuelle piksel-stuen hans. Og andre liknende... Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Det der var like heterofilt som å se på Carebears med en rose i anusen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå