Rider of Reason Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Har alltid vært spill perfeksjonist. Selv før trophies likte jeg å fullføre et spill 100%, finne alle hemmelighetene og gjøre alt man kunne gjøre osv. Trophiesene har blitt som en fin checklist for meg. Ikke før jeg har fått 100 % føler jeg at spillet er helt ferdig. De motiverer meg også til å gå for spillets vanskeligste utfordringer (fks runne 1999 mode på Bioshock infinite uten å bruke ammo-automatene). Elsker slike trophies. Har også veldig god tolmodighet når det gjelder spill - noe som er et krav hvis man skal bli trophy hunter. Det er mye viktigere enn ferdigheter. Men er ikke noe fan av online trophies, de gir meg ikke noe glede og fungerer ofte ikke som noe annet enn kjedelig grind for å forlenge spillets varighet på bekostning av singleplayer delen. Det er ofte jeg hopper over platinumen hvis spillet har for mye av det. Spiller også for det meste på PS3, PC og litt Wii. Har ikke engang kjøpt meg en Xbox 360 og jeg tror jeg vil fokusere på PS4 som konsoll i fremtiden også. Håper bare trophiesene blir overført til PS4 Leste alt du skrev der, og jeg har egentlig bare en ting å si. We are the same, you and I. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Det er ikke sikkert at det blir ps3-spill på ps4, så da tviler jeg på at det blir trofèer der og. Mente ikke at det blir PS3 spill til PS4 på den måten. Men jo tror det blir trophy eller noe lignende og for eks så kommer sikkert U4 til begge, eller de tar U3 til PS4. Så noen spill kommer til å finnes på begge plattformene. Du mener de spillene som er på PS4 og samtidig har en PS3 port? Jeg tipper de blir spleiset sammen siden det i bunn og grunn er samme spill, ellers vil man kunne få to platinums hvis man har begge versjonene. Ja mente det. Men det er jo sånn på vita også. Man kan spille spill som finnes til PSP Vita og Ps3 og få 2 platinums på samme spill. De har jo integrert VITA sammen med PS3 trophies, så hvorfor ikke gjøre det samme med PS4? Ja det jeg mente. Uff er litt dorlig å forklare. Men mener at det hadde vært best å bygge videre og ikke starte helt fra null når man kjøper ny konsoll. 1 Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Leste alt du skrev der, og jeg har egentlig bare en ting å si. We are the same, you and I. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Ja det jeg mente. Uff er litt dorlig å forklare. Men mener at det hadde vært best å bygge videre og ikke starte helt fra null når man kjøper ny konsoll. Noe annet blir utrolig skuffende. Og hvorfor skal Sony som har lagt så mye fokus på trophies bare resete statsen vår til PS4? Det er ikke noe vits + at de sikkert hadde gjort flesteparten av PS3 spillerne fly forbanna. De bør faktisk integrere en form for trophy belønning via storen. Kanskje noe unikt innhold som rabatter, bakgrunner, avatarer eller gratis spill. Tror det hadde vært veldig kult, og gitt mer motivasjon til å nå høyere lvler. . I mange MMO's med achievements som for eksempel Secret World eller WOW får man ofte belønninger som titler, kjæledyr, items og utstyr allerede. 1 Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Personlig liker jeg denne her når jeg ser på trophies. Den er litt treig til å oppdatere men gir masse informasjon som er morsomt å se tilbake på. http://psnprofiles.com/Gorger 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Noe annet blir utrolig skuffende. Og hvorfor skal Sony som har lagt så mye fokus på trophies bare resete statsen vår til PS4? Det er ikke noe vits + at de sikkert hadde gjort flesteparten av PS3 spillerne fly forbanna.De bør faktisk integrere en form for trophy belønning via storen. Kanskje noe unikt innhold som rabatter, bakgrunner, avatarer eller gratis spill. Kunne ikke blitt mere enig. Og ja er nok flere som kjøper PS4 om de får beholde trophya. Det er nå mange som ikke bryr seg, men også mange som bryr seg så hadde vært sykt fett med å bare bygge på. Tror det hadde vært veldig kult, og gitt mer motivasjon til å nå høyere lvler. . Ja tror det! Er enig i allt du sier! Håper de gjør noe lignende da og ikke kommer med en stor skuffelse. Personlig liker jeg denne her når jeg ser på trophies. Den er litt treig til å oppdatere men gir masse informasjon som er morsomt å se tilbake på. http://psnprofiles.com/Gorger Ja, jeg liker godt denne siden: http://trophies-ps3.de/trophaeen-leitfaeden/standard-spiele.html?q=/trophaeen-leitfaeden/standard-spiele.html Den har masse tips til hvert trophy. Men er på tysk, men jeg er jo tysk så da funker det veldig greit for meg. Denne er også grei med masse informasjon: http://www.yourgamercards.net/profile/Gorger Likte den siden din å, skal sjekke den ut og kanskje lage bruker der Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Denne er også grei med masse informasjon: http://www.yourgamer.../profile/Gorger Likte den siden din å, skal sjekke den ut og kanskje lage bruker der Du trenger ikke å legge til bruker. Det har ikke jeg gjort... den gjør det automatisk for alle PS brukere. Du finner sikkert ditt PSN nick hvis du bare søker etter det. Liker din også, det er lettere å se hvilket spill man har fått platinum på. På min forsvinner 100% hvis de legger ut DLC trophies. Siden din er nesten en identisk versjon av http://www.ps3trophies.org/ som jeg bruker. Denne har veldig gode guider og et aktivt forum for hvert enkelt spill. Endret 30. april 2013 av Myagos Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Fikk meg akkurat en Platinum, i Sly 1. Så da har jeg hele 3 stk Får se om jeg får Platinum i de to neste spillene også. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Jeg har platinum på alle 3 Sly spillene. 3eren er litt vanskeligere. Akuratt nå holder jeg på med platinum til Uncharted 1. og Jak and Daxter 1. Blir 11 om jeg klarer dem snart. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Der fikk jeg platina nr 10. Jak and Daxter! (Spillte i over 6 timer i dag.) Ble ganske irritert over å ikke finne alle egga/orbs. Jeg mangla 3 stk av 2000. Så måtte lete etter 3 stykker i evigheter Men fant dem til slutt. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Ha, det kan jeg tenke meg. Jeg ble irritert når jeg ikke fant de to siste flaskene i Sly 2 tidligere i dag, og da var det bare snakk om 20 flasker totalt 1 Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Da var platinum på alle tre Hitman spillene i boks. Og som jeg elsker denne serien. Har vært fan av Agent 47 siden jeg kjøpte det første spillet i 2001. Men blood Money er det beste spillet i serien for min del. Faktisk et av mine favorittspill. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Da var Platinum i Sly 2 også i boks. Må nesten gå for Platinum i Sly 3 også nå. Fantastiske spill, spesielt Sly 2. Endret 14. mai 2013 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Der fikk jeg passert 5500 trophies Har dermed fullført 3 spill på 3 dager. Nå kjører jeg igang The Darkness 2, The King Of Fighters XIII , RAGE og noen fler. Går ikke for platnium, bare spiller dem igjennom, platinum i alle spill har jeg ikke tid til! Endret 29. juni 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) SE PÅ MEG! SE PÅ MEG! Endret 31. mai 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Digg, fikk platina nr 11 i dag. Uncharted 1: Drakes fortune. Da var Platinum i Sly 2 også i boks. Må nesten gå for Platinum i Sly 3 også nå. Fantastiske spill, spesielt Sly 2. Ja, Sly 2 er best, sly 3 er faktisk vanskeligere å ta platina på siden du må klare sånne oppgaver med tidspress på slutten for å fullføre alt 100%. Bare ikke gi seg, jeg har selv platina på alle 3 spilla og koste meg mens jeg spillte dem Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Wow Toman, 5500 trophies, det var ikke rent lite. :o Har ikke i nærheten av det jeg. Da var Platinum nr 30 i boks, ble Uncharted 3 som fikk den æren. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Platinum nr. 23 i boks, Far Cry 3. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Vi begynner å nærme oss 100 platinums nå. 6 stk igjen. Kjøpte deadly premonition som blir neste på lista, Catherine har jeg snart platinum på, men fy faen for et vanskelig spill dette er... og snart kommer Last of Us og forhåpentligvis Two Souls. Har bare blitt ekstra mye PC gaming i det siste med Rising Storm og litt point-and-click med Blackwell spillene + Metro 2033 for å lade opp til Last Light. Endret 4. juni 2013 av Myagos Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) Aerial Predator trofeet i Darksiders 1 kan dra til svarteste satan!! Got it! Endret 9. juni 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå