Myagos Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Tror jeg på 23 plass på Norgelista. Ja det går utrolig treigt nå og har ikke vært så mye på PS3 i det siste. Men har planer om å få platinum på alle Hitman HD spillene Har også testet ut War in the North vi fikk gratis på pluss, og ble faktisk ganske overrasket over dette. Veldig bra dialog som tar for seg mye LOTR lore, og gameplay er helt grei hack/slash... Desverre var spillet ganske kort og blir litt repetivt i lengden. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Tror jeg på 23 plass på Norgelista. Deven, du heter "Bjorn-Hugo"? Det er godt gjort komme så høyt! Endret 20. april 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Jeg ligger på kun 28 plass i Norge 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Da er du Gorger da?! Passer best ifølge de spilla du snakka om over... Isåfall gir jeg meg med gjettinga! Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Da er du Gorger da?! Passer best ifølge de spilla du snakka om over... Isåfall gir jeg meg med gjettinga! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Jeg ligger på kun 28 plass i Norge Nice. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Wow, dere må ha mange trophies da. Kan jeg spørre hvor mye tid til å spille dere har per dag? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Jeg personlig har fra 7-12 timer hver dag Helgene kan det komme opptil 28 timer viss det er ikke noe fotball jeg vil se. Og har over 65k på X360 også som er ganske høyt siden jeg spiller mye forskjelligt! Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Er fornøyd med level 15 jeg :-p Har ikke så mye tid til spilling med kone og barn. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Hehe, jeg ble nettopp level 15 selv, bare noen dager siden. Helgene kan det komme opptil 28 timer viss det er ikke noe fotball jeg vil se. Regner med du mener 28 timer i løpet av hele helga. Hvis du klarer 28 timer per dag så skal jeg ta av meg hatten for deg, for det er imponerende. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Hehe, jeg ble nettopp level 15 selv, bare noen dager siden. Regner med du mener 28 timer i løpet av hele helga. Hvis du klarer 28 timer per dag så skal jeg ta av meg hatten for deg, for det er imponerende. Det er fysisk umulig hehe er jo bare 24 timer døgnet. Mener selvfølgelig hele helga da kan det komme opptil 28 timer! Endret 26. april 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Tviler på at det er mange som har mer trophies en meg som spiller på flere plattformer Har en god del på X360 også! Er ikke slik vanlig trophyhunter som kjøper spill for achievements/trophies, kjøper de spillene jeg synes ser bra ut! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Og det er en bra ting. Kan ikke fatte at folk gidder å kjøpe kjedelige småspill, og dårlige spill de ikke liker kun for trophies, er menge ting jeg heller ville brukt de pengene på. Men skal innrømme at trophies av og til kan være med på å tippe valget over i favør av å kjøpe spillet, hvis det er et spill jeg er veldig i tvil om Hvis du var en slik type achievement/trophyhunter som du snakker om hadde du nok hatt en mye høyere completion rate. Du har sykt mange spill da, ca 7-8 ganger mer enn meg. >_< Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Wow, dere må ha mange trophies da. Kan jeg spørre hvor mye tid til å spille dere har per dag? Har alltid vært spill perfeksjonist. Selv før trophies likte jeg å fullføre et spill 100%, finne alle hemmelighetene og gjøre alt man kunne gjøre osv. Trophiesene har blitt som en fin checklist for meg. Ikke før jeg har fått 100 % føler jeg at spillet er helt ferdig. De motiverer meg også til å gå for spillets vanskeligste utfordringer (fks runne 1999 mode på Bioshock infinite uten å bruke ammo-automatene). Elsker slike trophies. Har også veldig god tolmodighet når det gjelder spill - noe som er et krav hvis man skal bli trophy hunter. Det er mye viktigere enn ferdigheter. Men er ikke noe fan av online trophies, de gir meg ikke noe glede og fungerer ofte ikke som noe annet enn kjedelig grind for å forlenge spillets varighet på bekostning av singleplayer delen. Det er ofte jeg hopper over platinumen hvis spillet har for mye av det. Spiller også for det meste på PS3, PC og litt Wii. Har ikke engang kjøpt meg en Xbox 360 og jeg tror jeg vil fokusere på PS4 som konsoll i fremtiden også. Håper bare trophiesene blir overført til PS4 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Spiller også for det meste på PS3, PC og litt Wii. Har ikke engang kjøpt meg en Xbox 360 og jeg tror jeg vil fokusere på PS4 som konsoll i fremtiden også. Håper bare trophiesene blir overført til PS4 Ja håper å at trophia blir lagt over, men tror ikke det. Merker jeg ikke spiller så mye lengre så er ikke sikker om jeg vil kjøpe PS4 engang. KAnskje bare holde meg til PS3. HAr jo masse spill jeg ikke har spillt enda. Og spiller også masse online. Har sikkert sånn 20 timer online per spill. Noen har jeg neste 100 timer online på. Før spillte jeg masse og hunta trophies, men jeg hadde offte ikke tolmodighet så jeg spillte da bare de spilla jeg ville til jeg ble lei. Det tok sin tid som regel så Kjøpte noen spill i begynnelsen bare pga trophies siden jeg ville ta igjen en venn. Om trophia blir lagt over kjøper jeg PS4 100% sikkert! Men hvordan blir det da om man har AC3 spillet på PS3 og så spiller AC3 på PS4 hva skjer da med trophia? Blir det sånn som med PS3 og PS vita at man kan spille samme spill og få trophies begge gangene?! 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Ja håper å at trophia blir lagt over, men tror ikke det. Merker jeg ikke spiller så mye lengre så er ikke sikker om jeg vil kjøpe PS4 engang. KAnskje bare holde meg til PS3. HAr jo masse spill jeg ikke har spillt enda. Og spiller også masse online. Har sikkert sånn 20 timer online per spill. Noen har jeg neste 100 timer online på. Før spillte jeg masse og hunta trophies, men jeg hadde offte ikke tolmodighet så jeg spillte da bare de spilla jeg ville til jeg ble lei. Det tok sin tid som regel så Kjøpte noen spill i begynnelsen bare pga trophies siden jeg ville ta igjen en venn. Om trophia blir lagt over kjøper jeg PS4 100% sikkert! Men hvordan blir det da om man har AC3 spillet på PS3 og så spiller AC3 på PS4 hva skjer da med trophia? Blir det sånn som med PS3 og PS vita at man kan spille samme spill og få trophies begge gangene?! Det er ikke sikkert at det blir ps3-spill på ps4, så da tviler jeg på at det blir trofèer der og. *kremt* Pcer har ikke dette problemet *kremt* Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Ja håper å at trophia blir lagt over, men tror ikke det. Merker jeg ikke spiller så mye lengre så er ikke sikker om jeg vil kjøpe PS4 engang. KAnskje bare holde meg til PS3. HAr jo masse spill jeg ikke har spillt enda. Og spiller også masse online. Har sikkert sånn 20 timer online per spill. Noen har jeg neste 100 timer online på. Før spillte jeg masse og hunta trophies, men jeg hadde offte ikke tolmodighet så jeg spillte da bare de spilla jeg ville til jeg ble lei. Det tok sin tid som regel så Kjøpte noen spill i begynnelsen bare pga trophies siden jeg ville ta igjen en venn. Om trophia blir lagt over kjøper jeg PS4 100% sikkert! Men hvordan blir det da om man har AC3 spillet på PS3 og så spiller AC3 på PS4 hva skjer da med trophia? Blir det sånn som med PS3 og PS vita at man kan spille samme spill og få trophies begge gangene?! Du mener de spillene som er på PS4 og samtidig har en PS3 port? Jeg tipper de blir spleiset sammen siden det i bunn og grunn er samme spill, ellers vil man kunne få to platinums hvis man har begge versjonene. Det er allerede noen få spill det går ann på i dag. Jeg har sett flere som har to platinums av Dark Souls fordi de har JP og US versjonen, men det er noe jeg IKKE kommer til å gjøre. De har jo integrert VITA sammen med PS3 trophies, så hvorfor ikke gjøre det samme med PS4? Jeg spilte masse hardcore online før. Særlig WOW, Warcraft 3, Starcraft, Diablo 2, Medal of Honor, Generals, Marvel vs Streetfighter og masse andre spill, men har nå gått over i en fase hvor jeg er mer casual og interessert i historiedrevne singleplayer spill. Spesielt eventyrspill, action-adventure, interaktive filmspill og crpgs. Spilte eventyrspill igjennom siste halvdel av 90-tallet, og det er disse spillene jeg har mine aller kjæreste spillminner fra... mens Baldurs Gate 2 forblir mitt all time favoritt spill. Men for all del, jeg spiller fortsatt online spill, men i en mer moderat form. Da ofte MMORGS questing eller spill som Borderlands 2 og Resident Evil 6. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Jeg personlig har fra 7-12 timer hver dag Helgene kan det komme opptil 28 timer viss det er ikke noe fotball jeg vil se. Og har over 65k på X360 også som er ganske høyt siden jeg spiller mye forskjelligt! 65k? Har 25k jeg ettersom at jeg ikke spiller noe særlig X360 lenger. Må få ræva i gir på konsoll og få meg noen achievements/trophies. Endret 29. april 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) 65k? Passerte den for en stund tilbake. En dag skal jeg coope Halo 4 og Gears Of War Judgment med broderen. Da tror jeg gamerscoren ender på rundt 67K. Snart 5400 trophies på PS3 Over 3227 forskjellige achievements på X360 Add dem opp på en konsoll. Blir da 36 platina/36K (GS) nesten 9000 trop/achi hadde jeg hatt om jeg kun gamet PS3 eller X360. Tipper det hadde stått over Level 29! Endret 29. april 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå