Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!

BåGan

Anbefalte innlegg

Får kjøre en liten oppdatering jeg også siden platinum nr. 20 var i boks i går.

Manx-Tequila.png

Noen som sitter på et kopi av Need for Speed: Most Wanted?. Trenger hjelp med "Mix Master" (Play a Custom Speedlist you have created) trofeet.

Er det trofeet jeg mangler så er platinumet i boks der også.

Har Need For Speed Most Wanted selv så kan sikkert hjelpe til en dag

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Lista på ps3trophies.com er ikke til å stole på, mange som er på lista der som er hacket herfra til månen. Har kommet over personer der som har mye rarieteter som ikke stemmer helt. Eksempelvis folk som har fått trophies 13 april 2013 (vi er fortsatt i mars, sist jeg sjekket..), folk som har nylig fått trophies i spill som onlineserverne er slått av for flere år siden, folk som har fått opptil flere ulike trophies på nøyaktig samme tidspunkt, og toppen av kransekaka: folk som har 129 platinum på en dag.. Trenger vel ikke si mer :p

Er så dust at folk hacker trophies, rett og slett usportslig :/

Kan oppdatere min egen statistikk:

LVL 17 91%

2,484 totale trophies

38 platinum

175 gold

445 silver

1,826 bronze

Lenke til kommentar

Lista på ps3trophies.com er ikke til å stole på, mange som er på lista der som er hacket herfra til månen. Har kommet over personer der som har mye rarieteter som ikke stemmer helt. Eksempelvis folk som har fått trophies 13 april 2013 (vi er fortsatt i mars, sist jeg sjekket..), folk som har nylig fått trophies i spill som onlineserverne er slått av for flere år siden, folk som har fått opptil flere ulike trophies på nøyaktig samme tidspunkt, og toppen av kransekaka: folk som har 129 platinum på en dag.. Trenger vel ikke si mer :p

Er så dust at folk hacker trophies, rett og slett usportslig :/

Ja sånne finnes overallt. Denne er mere til å stole på http://www.yourgamercards.net/leaderboard alle som hacker blir sletta derfra. (:

Kan oppdatere min egen statistikk:

LVL 17 91%

2,484 totale trophies

38 platinum

175 gold

445 silver

1,826 bronze

Nice, all clean I guess! ;)

Lenke til kommentar

Satan. Det er en norsk med 326 platinums... hvordan i helvete klarer man det.

Det er jo ikke noe vanskeligere å få mange platinums i Norge enn andre steder :p

Det betyr jo bare spilling, spilling og spilling da. Bare man tar alle de letteste spilla så har man sikkert 50-100 plats.

Jeg tror det mere er et team da som spiller på samme bruker. Jeg spurte "Duck360" og noen andre fra en gaming side og de jobba sammen og spillte online slik att alle fikk trophya fort og slapp spille lenge for å klare det. Han hadde også noen venner som bytta på å spille. Alle var gode til sine egne typer spill. Så det er da mulig, men krever fortsatt mye spilling. Så er det jo en del som hacker å da..... så vet ikke om jeg kan stole på noen i så høyt level.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...