Rider of Reason Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hvilken platinum synes dere var den vanskeligste dere fikk? Min personlig var Killzone 2! Å komme på topp 1% innen de beste spillerene i en uke var helt jævlig. Men klarte den på første forsøk når jeg gikk inn for det. Hmmm, det var et godt spørsmål, synes tidkrevende trophies er verre enn "vanskelige" trophies. Heller vel mest mot at min nyeste platinum var den vanskeligste, altså CoD: Black Ops 2. Mest fordi Giant Accomplishment trophy var et enormt ork å gjøre, og fordi zombies easteregg var frustrerende pga mange tilfeldige variabler. Det hadde vært et sant helvete å få platinum på MW2 hvis jeg hadde gjort det på den ærlige måten Hva, jukser dere? Hvordan? Jeg har tatt alle mine platinum på ærlig vis, det inkluderer MW2. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg lasta ned en Savegame fil som var modda og la den inni min egen Savegame fil, vips så har jeg Super Powers Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Får jo aldri tid til PS3 fortiden. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Ikke jeg heller. Spiller pc Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Har ikke noen platinum trofe...skyldes sikkert fordi jeg spiller multiplatform på 360... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 PS3 er jo diggest da (Bare god gaming PC kan toppe den) Har ikke spillt noe på en uke snart... har jo ikke tid :/ Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Rock Band: Beatles er min vanskeligste. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Til dere som har vita og er glad i trophies er soundshapes et must! Enormt mange enkle sølvtrofeer. Trenger bare spille gjennom en gang f.eks. på vita, og deretter synce savegame med ps3 versjonen av spillet og vips; alle de samme trofeene der også. :-D Har selv fått rundt 60 sølv av det spillet, hehe. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Min vanskeligste var helt klart MX vs ATV Reflex. Det online trophyet slet jeg sykt med siden man må vinne en online match mot 11 motspillere. Nå var det slik at ikke mange spillte spillet så de som spillte hadde bare spillt spillet og hadde runda høyeste level 6-7 ganger. O.o Spillte sikkert online et halvt år elleno, får å ha en liten sjangse til å ta dem når de har en dorlig dag. Og etter laaang spilling fikk jeg det endelig til Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Grrr, hater onlinetrophies! Greit nok å ha det på spill som Battlefield og CoD, der folk spiller det online til døde, men at de skal presse online på nesten alle spill nå til dags er bare irriterende, de fleste spillene er det jo ikke noen som gidder å spille online, spesielt ikke en stund etter release. 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Her er jeg enig. Onlinetrophies er bås. De siste spillene som har onlinedel har jeg ikke rørt og ikke vil jeg gjøre det heller. Som for eks BO II, kjøpte det kun for singelplayeren Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Online trophies er helt greit sålenge det bare handler om å komme opp noen levler eller lignende. (som ikke tar for lang tid) Men når man starter med ta 5 headshots i en online match uten å dø elleno sånnt blir det bare vanskelig og kjedelig/teit. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Online trophies er helt greit sålenge det bare handler om å komme opp noen levler eller lignende. (som ikke tar for lang tid) Men når man starter med ta 5 headshots i en online match uten å dø elleno sånnt blir det bare vanskelig og kjedelig/teit. Jeg hater online trophies hvor du må spille i 50-100 timer for å grinde XP til top level. Ja jeg ser på deg Bioshock 2, Fear 2 og Bulletstorm. I Assassins Creed 3 gjorde de det bra ved å bare gi oss noen enkle online trophies som var nok til å introdusere deg til onlinedelen. Lenke til kommentar
carmencita22 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg har bare lette platinumer, orker som regel ikke hvis det blir så vanskelig at man må bruke timesvis for å "grinde". Jeg er ikke fanatisk opptatt av trophies, men hvis det er et spill jeg liker godt bruker jeg dem som ekstra utfordringer. Hvis jeg har rundet et spill og ser at jeg bare mangler et par troféer pleier jeg også å prøve å ta dem. Per nå har jeg åtte platinum-troféer: L.A. Noire Majin and the Forsaken Kingdom Mafia II Assassin's Creed 2 Sly 1 Sly 2 Sly 3 Prince of Persia - the Forgotten Sands Til sammen har jeg 750 troféer; 8 platinum, 40 gull, 155 sølv og 547 bronse. Lenke til kommentar
fredum Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Lar trophykortet tale for seg selv Endret 26. februar 2013 av fredum 2 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 1111 Trophy til sammen nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Stolt eier av DOOM 3 BFG Edition. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Starter på å finne alle skattene i Uncharted: Drakes fortune. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Mitt ståsted pr idag: /-*old trophycard* Endret 20. mars 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Får kjøre en liten oppdatering jeg også siden platinum nr. 20 var i boks i går. Noen som sitter på et kopi av Need for Speed: Most Wanted?. Trenger hjelp med "Mix Master" (Play a Custom Speedlist you have created) trofeet. Er det trofeet jeg mangler så er platinumet i boks der også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå