Gitarhm Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 11. platinum! Burnout Paradise. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Var det web-cam trofeet som var det siste hos deg også? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Var det web-cam trofeet som var det siste hos deg også? Nope, jeg runda spillet før trofeene kom, så jeg gjorde alt hos fettern min Siste var drive 750 miles. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Bare je gsom IKKE bryr meg om troiphies? Men enda så presterer du å poste i Trofé-tråden. Helt fantastisk levert av deg. Jeg bøyer meg i støvet. 7 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Har faktisk bestilt webcam til 43 kroner elns, driverløst fra DealExtreme for å ta siste troféet i Burnout Paradise. Satser virkelig på at det funker til PS3! Ellers er det jo alltid greit å ha webcam i hus. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Noen som vet om det er trophy støtte på alle mgs spillene som er i HD collection eller om det kun er peace walker? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Har faktisk bestilt webcam til 43 kroner elns, driverløst fra DealExtreme for å ta siste troféet i Burnout Paradise. Satser virkelig på at det funker til PS3! Ellers er det jo alltid greit å ha webcam i hus. Er to webcam trofeer... Gjorde det samme og fikk et som ikke funket, kostet vel 30 kr tror jeg det var, gikk rett i søpla. Så jeg bestilte et annet merke til omtrendt samme prisen, det dukket aldri opp. Etterlyste det tre ganger, siste gangen hørte jeg ikke en dritt, før plutselig 11 månder omtrent på dagen og et eller annet svada svar, siste gang jeg brukte Dealextreme... Eller det jeg prøver å si er, lykke til. Ellers så er det jo helt håpløst å ha et trofe som gjør at du må kjøpe ekstra utstyr til playstationen din for å klare å få et platinum. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg brukte PsMove kameraet Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Det var det jeg gjorde også, var vel det første som skjedde når jeg fikk move i hus. Sette opp web-camet også få de to siste trofeene jeg trengte. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Noen som har Platinum i CoD WaW, MW2 og BO og har store planer om å dinge inn en når MW3 også kommer ut? Var på god vei til å få en god del på WaW før PS3'en krasja og jeg skifta account. Har platinum på Black Ops. Driver for tiden på med å få 100 % (mangler noen zombie-trophies). 92 % på MW2. Jeg HATER skjulte gjenstander i spill som trophies. Greit nok at en del av dem er trophies men når du må finne hver jævla en er det litt frustrerende. Spesielt med en person som har en intensjon om å skaffe alle sine trophies 100 % guide-fritt. Endte opp med å kjøre en guide på intelsene mens jeg spilte gjennom Black Ops på veteran. Må vel få gjort det på MW2 en vakker dag også. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Har Platinum på MW2, mangler de Zombie trophies og watch a clip trophy på Black Ops. Blir nok å gå for Platinum på MW3 også tror jeg. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Har fått en ufortjent Platinum på MW2 med god hjelp av en modda save jeg lasta ned Endret 20. oktober 2011 av Deppss Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg HATER skjulte gjenstander i spill som trophies. Jeg synes egentlig Trophies som innebærer farming av sjeldne gjenstander er verre. *Grøss* Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg synes egentlig Trophies som innebærer farming av sjeldne gjenstander er verre. *Grøss* Det kan du ha helt rett i. Lenge siden sist forresten. Jeg var på et LAN her forleden og satt meg ned med Darksiders. Nå har jeg runda det faktisk. Helt utrolig flott spill. Endte opp med at jeg satt røkken til jeg sto med sverdet i brystet på sisteboss. 65 % på trophies. Mulig jeg går for en høyere prosent senere, om ikke platinum. Likte landskapet og ikke minst zelda-mimringene (i form av puzzles o.l.). Du har sikkert fått platinum for lenge siden? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Du har sikkert fått platinum for lenge siden? Hehe,ikke så lenge siden faktisk, bestemte meg for å ta platinum på en del "gamle" spill for et par måneder siden. Tatt 6 platinum siden da, Darksiders var en av dem. Enig i at det er et veldig flott spill. Akkurat nå er jeg splittet mellom trophy-hora i meg som insisterer på å få tatt de siste online trophies på AC: Brotherhood, og resten av meg som synes det blir så mye pes å få alle bonusene som trengs. >_< Og ja, er en stund siden jeg har sett deg. Er det forresten greit om jeg legger deg til på PSN? Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Og ja, er en stund siden jeg har sett deg. Er det forresten greit om jeg legger deg til på PSN? Selvfølgelig er det greit! Har en del "gamle" spill som jeg ikke har fått spilt igjennom på den brukeren jeg har nå. Vurderer å kjøre igjennom noen main stories bare for trofeene sin skyld, men når en har spilt de igjennom flere ganger før så blir det satt litt i skyggen. Gleder meg ihvertfall til Uncharted 3. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Går ut fra at spillene kanskje har blitt nevnt før, men denne sammensetningen ble for fristende til å motstå: 333 trophies for knapt £47 på Play.com - Tomb Rider Trilogy - Prince of Persia Trilogy - Tom Clancy's Splinter Cell Trilogy - Just Cause 2 10 platinums! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Yepp, da har jeg begynt på UC3, og jeg går for platinum Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Da er vi to, startet på hard og har akkurat startet på del 9. Så langt så går det rimelig greit på hard, er vel ikke så veldig mye verre enn UC2. Noe som lover godt når man må i gang med crushing til slutt Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Wheeeeee, platinum på UC3 i boks for noen dager siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå