Gitarhm Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Noen uker siden kjøpte jeg alle add-onene til Burnout Paradise. 96% trophies hittil Edit: 24. juli hadde jeg 889, idag 10. august har jeg 942. Det er 53 trophies på 17 dager! Endret 10. august 2011 av Gitarhm Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Har du ikke 100% på Burnout, hva er det for noe tull da Det er mange enkle trofeer der, jeg hadde en som akkurat hadde kjøpt spillet som bare lå på hjul hos meg så kjørte jeg han rundt til 20-25 trofeer på rundt 1 times tid. Han påsto at han startet å bli lei trofeplinget Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Noen uker siden kjøpte jeg alle add-onene til Burnout Paradise. 96% trophies hittil Edit: 24. juli hadde jeg 889, idag 10. august har jeg 942. Det er 53 trophies på 17 dager! Du skulle sett meg på 17 dager, fikk faktisk inn over 160 trophies på 10 dager Etter 17 dager hadde jeg fått godt over 200 stykk! Har roa ned litt jaget etter trophies, men jeg regner med jeg blir hekta igjen... Endret 11. august 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Worms Armageddon 2 har platinum! Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Burnout og Terminator er de 2 platinumene jeg har. Terminator tar ikke en dag en gang. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Burnout og Terminator er de 2 platinumene jeg har. Terminator tar ikke en dag en gang. Hmm, har ikke hørt om terminator som spill før? Heter det bare terminator? Er det på psstore? Når kom det ut? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Terminator Salvation Utrolig lett. Er kun singelplayer. Spiller du på hard får du trophies for å ha spilt brettene på medium også. Du får gull trophies for hvert brett og plat for å spille igjennom hele på hard første gangen. Mitt er til salgs da jeg ikke har planer om å spille igjennom igjen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg kommer aldri til å gidde å spille igjennom ræva spill for å få thropies. Aldri forstått at det skal være SÅ gjevt. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg kommer aldri til å gidde å spille igjennom ræva spill for å få thropies. Aldri forstått at det skal være SÅ gjevt. Spillet er ikke "ræva" selvom trophiene er lette å få. Faktisk likte jeg spillet litt, men nå har jeg spilt igjennom det en gang og sett på en kompis spille igjennom det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Med 43/100 på Metacritic regner jeg med at spillet er fryktelig ræva. Kommer uansett ikke over at mange kjøper ræva spill kun for å pynte på thropiestatsen. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 MIN mening er ihvertfall at spillet ikke er fryktelig ræva. Det var ikke årets spill, men helt ok. En bonus at det er billig og man får med mange lette trophies på kjøpet. Du som ikke har prøvd det kan jo mene hva du vil eller høre på hva andre synes om det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Det er det jeg gjør. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Portal 2 online trophies anyone? Trenger noen å spille med Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Platinum på Uncharted 2 er i boks. Har nå platinum på 8 av 14 spill, inkl Final Fantasy XIII og Resistance of Fate (tidskrevende). Kvalitet over kvantitet! RoF kan muligens diskuteres. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 For de som vil se den, trophy-lista til UC3. First Treasure (Bronze) - Find one treasure Apprentice Fortune Hunter (Bronze) - Find 10 treasures Skilled Fortune Hunter (Bronze) - Find 40 treasures Adept Fortune Hunter (Bronze) - Find 60 treasures Expert Fortune Hunter (Bronze) - Find 80 treasures Relic Finder (Bronze) - Find the Strange Relic 20 Headshots (Bronze) - Defeat 20 enemies with headshots Headshot Expert (Bronze) - Defeat 5 enemies in a row with headshots Side Arm Master (Bronze) - Defeat 30 enemies in a row with your side arm Blindfire Marksman (Bronze) - Defeat 20 enemies by blind-firing while in cover (without aiming with L1) Run-and-Gunner (Bronze) - Defeat 20 enemies by shooting from the hip (without aiming with L1) Hangman (Bronze) - Defeat 20 enemies with gunfire by aiming while hanging Land Shark (Bronze) - Defeat 20 enemies while swimming 30 Kills: Mag 5 (Bronze) - Defeat 30 enemies with the Mag 5 30 Kills: Arm Micro (Bronze) - Defeat 30 enemies with the Arm Micro 30 Kills: TAU Sniper (Bronze) - Defeat 30 enemies with the Tau Sniper 30 Kills: KAL 7 (Bronze) - Defeat 30 enemies with the KAL 7 30 Kills: M9 (Bronze) - Defeat 30 enemies with the M9 30 Kills: G-MAL (Bronze) - Defeat 30 enemies with the G-MAL 30 Kills: SAS-12 (Bronze) - Defeat 30 enemies with the SAS-12 30 Kills: Dragon Sniper (Bronze) - Defeat 30 enemies with the Dragon Sniper 30 Kills: T-Bolt Sniper (Bronze) - Defeat 30 enemies with the T-Bolt Sniper 30 Kills: RPG7 (Bronze) - Defeat 30 enemies with the RPG-7 30 Kills: PAK-80 (Bronze) - Defeat 30 enemies with the PAK-80 30 Kills: Mk-NDI (Bronze) - Defeat 30 enemies with the Mk-NDI Pro-Pain (Bronze) - Defeat 10 enemies with propane of acetylene tank explosions Grenade Hangman (Bronze) - Defeat 10 enemies with grenades while hanging Drop the Bomb Headshot (Bronze) - Make 5 enemies drop their grenades by shooting them Throwback (Bronze) - Kill 10 enemies with thrown-back grenades Throwback Master (Bronze) - Throw back a grenade and defeat two enemies at once Bare-knuckle Brawler (Bronze) - Defeat 20 enemies with hand-to-hand combat Bare-knuckle Slugger (Bronze) - Defeat 50 enemies with hand to hand combat Master Ninja (Bronze) - Defeat 50 enemies with stealth attacks Riot Rocker (Bronze) - Defeat 5 Riot Shield enemies by running over their shield Brute Beater (Bronze) - Successfully counter all of a Brute's damage-giving attacks Quick Study (Bronze) - Inspect every display case in the Cartagena Museum Ride the Crocodile (Bronze) - Stand on the crocodile in the Secret Library He's Gonna Need a Sturgeon (Bronze) - Hit three enemies with fish in the market Marco Solo (Bronze) - Play in the swimming pool on the Cruise Ship Truck Brawler (Bronze) - Defeat 10 enemies using hand-to-hand combat on the back of the convoy trucks Charted! - Easy (Bronze) - Finish the game in Easy Mode Thrillseeker (Bronze) - Complete one Competitive Multiplayer game Buddy System (Bronze) - Complete one Cooperative Multiplayer game Master Fortune Hunter (Silver) - Find 100 treasures Survivor (Silver) - Defeat 75 enemies in a row without dying Combat Leapfrog (Silver) - Defeat 10 enemies in a row, alternating hand-to-hand combat and gunplay 100 Headshots (Silver) - Defeat 100 enemies with headshots Reload Master (Silver) - Defeat 50 enemies in a row without auto-reloading Rolling Ammo Master (Silver) - 20 times in a row, pick up ammo while rolling Dyno-Might Master (Silver) - Defeat 5 enemies with one explosion Expert Ninja (Silver) - Defeat 5 enemies in a row using stealth attacks Charted! - Normal (Silver) - Finish the game in Normal Mode Charted! - Hard (Silver) - Finish the game in Hard Mode Charted! - Crushing (Gold) - Finish the game in Crushing Mode Platinum (Platinum) - ??? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Ser heldigvis ut som om de har klart å holde seg unna idiotiske online trofeer. Så det ser jo veldig lovende ut når det kommer til et platinum Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Nå klarer ikke jeg åpne spoilern (Internet Explorer?), men har de tullete "drep x stk med y våpen"-trophies denne gangen også? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 30 Kills: Mag 5 (Bronze) - Defeat 30 enemies with the Mag 5 30 Kills: Arm Micro (Bronze) - Defeat 30 enemies with the Arm Micro 30 Kills: TAU Sniper (Bronze) - Defeat 30 enemies with the Tau Sniper 30 Kills: KAL 7 (Bronze) - Defeat 30 enemies with the KAL 7 30 Kills: M9 (Bronze) - Defeat 30 enemies with the M9 30 Kills: G-MAL (Bronze) - Defeat 30 enemies with the G-MAL 30 Kills: SAS-12 (Bronze) - Defeat 30 enemies with the SAS-12 30 Kills: Dragon Sniper (Bronze) - Defeat 30 enemies with the Dragon Sniper 30 Kills: T-Bolt Sniper (Bronze) - Defeat 30 enemies with the T-Bolt Sniper 30 Kills: RPG7 (Bronze) - Defeat 30 enemies with the RPG-7 30 Kills: PAK-80 (Bronze) - Defeat 30 enemies with the PAK-80 30 Kills: Mk-NDI (Bronze) - Defeat 30 enemies with the Mk-NDI Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Nivå: 5 Trophies: 175 Bronse: 152 Sølv: 19 Gull: 3 Platina: 1 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Bare je gsom IKKE bryr meg om troiphies? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå