Sinnapels Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Klarte Platinum på Resident evil 5 Var pokker meg ikke noe walk in the park på Professional Sukk, klarer ikke Savannah på Veteran en gang Hater turret sekvenser. Tenker du på han Bossen? Ndesu? Lenke til kommentar
BlackLagoon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Tenker du på han Bossen? Ndesu? Jepp. Har sett masse taktikker på YouTube, men er rett og slett ikke flink/rask nok til å gjennomføre dem. Irriterende, ettersom resten av spillet går temmelig greit (i alle fall med evig ammo til magnumen, treløpshaglen og rakettkasteren :!. Turretsekvenser er og blir min bane. Stoppet meg i Dead Space, Matt Hazard og Wanted, og er eneste som står i mellom meg og hard trofeet til Front Mission Evolved. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Tenker du på han Bossen? Ndesu? Jepp. Har sett masse taktikker på YouTube, men er rett og slett ikke flink/rask nok til å gjennomføre dem. Irriterende, ettersom resten av spillet går temmelig greit (i alle fall med evig ammo til magnumen, treløpshaglen og rakettkasteren :!. Turretsekvenser er og blir min bane. Stoppet meg i Dead Space, Matt Hazard og Wanted, og er eneste som står i mellom meg og hard trofeet til Front Mission Evolved. hehehe... Ja, det er knot. Tok meg 26 forsøk i Professional. Jubelen stod i taket her når jeg klarte det. Og når du skal rive av den greia på Jill er ett lite helvete. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Tenker du på han Bossen? Ndesu? Jepp. Har sett masse taktikker på YouTube, men er rett og slett ikke flink/rask nok til å gjennomføre dem. Irriterende, ettersom resten av spillet går temmelig greit (i alle fall med evig ammo til magnumen, treløpshaglen og rakettkasteren :!. Turretsekvenser er og blir min bane. Stoppet meg i Dead Space, Matt Hazard og Wanted, og er eneste som står i mellom meg og hard trofeet til Front Mission Evolved. Ganske lenge siden jeg gjorde dette, men jeg tror det var mye lettere å gjøre dette som Sheva i stedet for Chris. Spill også alene da det også skal være lettere enn med en AI partner (mer rom for feil). Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Har dessverre ikke noen tips til Resident Evil 5, da jeg hata spillet :/ Men fikk 100% på Beyond Good and Evil HD i dag. Synd det ikke er noe Platinum trofè på det spillet, selv om det burde hatt det. Er tross alt et fullverdig spill på rundt 10+ timer om man er ny til spillet som jeg var. Var forøvrig nr 116 som fikk 100% på playstation leaderboards Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Fikk 10 trofeer iløpet av noen dager med Motorstorm, så nå er jeg oppi rundt 2457 stk . Men en god stund til er jeg level 17, men det kommer til å ta lang tid da jeg nesten ikke kjøper multiplatts til noen av konsollene mine mer. Endret 19. juni 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Fikk endelig platinum på Red Dead Redemption i dag Nr. 51. Svarte barte, det tok lang tid. 4x XP denne helga (er det ut 4 juli New York tid, for de som måtte trenge det uten å vite at det er nå) gjorde de siste 20 online rankene til noe som "bare" tok 4 timer. Bare 5-6 troféer igjen så får jeg 100% på det Ellers vil jeg anbefale alle å generere trophy-card på www.yourgamercards.net. Er moro hvis leaderboard i Norge er mest mulig nøyaktig (eller er det bare troféhorer som meg som bryr seg om det? ). Du taster inn din PSN ID her og trykker "generate", så blir du automatisk oppdadert i fremtiden, flere ganger daglig Det ser ganske lekkert ut også Endret 4. juli 2011 av King_of_Universe Lenke til kommentar
BlackLagoon Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 5.5 levels fra platina i Borderlands... Må bare bli ferdig med de grusomme claptrap-del samletrofeene i den siste DLCen før jeg finner meg et sted å levle. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Får vel legge ut jeg også da Endret 4. juli 2011 av Bister Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Fikk nettopp platinum på Darksiders. 5 troféer for å runne det. 1 sølv (slå sisteboss), 3 gull (runne spillet på forskjellige vanskelighetsgrader) pluss plat. Nesten orgasmisk! Fikk også platinum på PoP: Forgotten Sands her om dagen. RDR 100% som ble oppnådd 2 dager før var uendelig mye mer tilfredstillende. Hadde det ikke vært for middag og husarbeid hadde PoP-platten kommet i en sitting. RDR tok 13 måneder med 80 timer gaming tid, mens PoP var 6 timer Skal prøve å komme gjennom de 2 spilla jeg manger fra trilogien også. 5 PoP-platinaer hadde vært artig Teit at begge de to siste må spilles gjennom 3 ganger... Endret 9. juli 2011 av King_of_Universe Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg er på 2. runden på PoP: Sands of Time nå, er vel på 70% i følge savegamet, så ikke alt for lenge før platinumet er på plass der... Lenke til kommentar
alebale904 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg har 948 trophies i totalt og heter "alebale904" på "PSN" I flere måneder har jeg jaktet på trophies og prøvd å opnnå platina. 6 måneder etter jeg kjøpte ps3-en min, fikk jeg det jeg ville opnnå. BRONSE = 805 SØLV = 126 GULL = 15 PLATINA = 2 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Har 889, men stiger kjapt nå for tiden Bronze=669 Sølv=157 Gull=53 PLatinum=10 Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hehe, føler meg som ganske newbie mot de fleste andre her inne på tråden... 54 platinum...wow! Godt jeg bruker litt av min fritid til annet enn spilling... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Tror jeg ikke har spilt noe på PS3en på 2 uker. Har dermed level 16 og ca 2490 trophies viss jeg ikke husker feil. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Viss alle andre skal så... Endret 28. juli 2011 av LunaticFanaticHD Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Hehe, fiffig sak det der, får lage meg et sånt kort jeg også da. Ikke så høyt oppe som enkelte her ser jeg. Bør kanskje presse inn litt tid til PS3en også, knapt rørt den på flere måneder. >_< Kanskje jeg skal gjøre som King_of_Universe, og ta platinum på Darksiders, manglet det ene trophyet i evigheter np, ikke giddet å ta den (Fullfør på Apocalyptic difficulty). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå