Deppss Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Mangler bare "Downed But not out" trofét på MW2, så har jeg fått et sinsykt ufortjent platinum trofé... 2 player game, 1 player, DET er ikke lett Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Fikk min 10ende platinum igår. Var i Sly 2 Siden fredag til mandag fikk jeg 50 trophies Er 6% unna level 16! Lenke til kommentar
NinjaGaiden Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Gjennomførte Killzone 3 på "Elite Difficulty" i går.. Rimelig enkelt. Fått alle "single player" trophies i Killzone 3 nå. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Denne tråden er jo helt død! Noen som har brukt psn-nedetiden til å få tak i trophies? Har selv jobba på GTA IV Vanskelig platinum det der, noen som har det? Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Gleder meg til jeg får Platninum på EA Sports Active 2, blir vel den mest krevende trophyn av alle ^^ I alle fall fysisk. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Fått platinum på Eat Lead, Enslaved og PoP Sands of Time mens PSN har vært nede. Også plukka troféer rundt omkring, som resten av SP i Far Cry 2, BioShock 2 og noen i Yakuza 3. I tillegg fulført SP i Portal 2. Men hadde vært veldig hyggelig om jeg kunne fått synkronisert troféene, da jeg har rett i underkant av 200 som ikke er synca. Kan bli nervøs av mindre På GTA mangler jeg stort sett bare online-troféer. Vet ikke om jeg kommer til å gidde å prøve på de. Får se til sommeren Egentlig fornøyd med 100% completion i SP EDIT: Måtte nesten sjekke GTA nå, og fant ut jeg bare mangler 5 troféer på platinum... Frista plutselig mer Har hvertfal tenkt til å gjøre så jeg bare mangler Wanted (høyeste online rank), så får jeg se an om jeg har ork til å gå etter den også. Endret 9. mai 2011 av King_of_Universe Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg har merka at lvl 12, som jeg er på nå, går utrolig sakte i forhold til de 11 første! Har fullført halve sly 2, hele sly 3, og masse andre random trophies på still, men er så vidt over 50% Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 http://www.ps3trophies.com/forums/guides-reviews-articles/5071-everything-you-wanted-know-about-trophy-scores.html Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Hopper visst rett fra 2000+ til 8000+, ikke rart det tar så lang tid! Edit: Får man poeng for platinum? Visste ikke det jeg Endret 9. mai 2011 av Gitarhm Lenke til kommentar
Ajesto Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hvor finner jeg motivasjon til å finner 50 playboy blader og 150 wanted posters i mafia 2? Det skal relativt godt gjøres å gidde å gjøre det, er liksom de 2 siste jeg mangler. Er egentlig ikke veldig opptatt av platinums eller trophies, men er jo alltid gøy "runne" det 100% Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Psn er nede, da har du noe å gjøre imens! edit: Jeg merka nettop at da jeg loada gta så stod det "Trophies are unavailable for old saves. Please start a new save to gain trophies." Og da jeg så på trophy lista så hadde jeg 0% Noen som tror de vet hva som kan ha skjedd? Hvis jeg vil ha trophies på spillet så må jeg starte ett nytt spill igjen? Jeg som hadde kommet så langt Endret 9. mai 2011 av Gitarhm Lenke til kommentar
Ajesto Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Det skal jo bli lagra automatisk, det er vell ikke noe du mister? selv om jeg sletter alle saves og alt jeg har lasta ned til uncharted DF, så har jeg fortsatt trophisa mine Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Men nå må jeg starte ny save og gjøre alt på nytt. buhu Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hvor finner jeg motivasjon til å finner 50 playboy blader og 150 wanted posters i mafia 2? Det skal relativt godt gjøres å gidde å gjøre det, er liksom de 2 siste jeg mangler. Er egentlig ikke veldig opptatt av platinums eller trophies, men er jo alltid gøy "runne" det 100% Det at du kan se på bladene etterpå må jo være motivasjon nok til å finne alle 50 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Det merkeligste foregår akkurat nå! Tenkte å spille lbp2 for å fullføre banen jeg holt på å lage. Jeg putter cden i, oppdaterer, og når spillet starter popper alle trophyene jeg har fram oppe i høyre hjørne o.O Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Da må du vente til PSN er oppe igjen, så du får synkronisert. Da får du trophies tilbake for GTA osv (så lenge de du har synkronisert før). Har du bytta harddisk i det siste? Det kødder ofte med tropht-lister. Er mange spill jeg har poppa i nå som jeg tenkte jeg kunne gå gjennom gamle spill, men som troféene jeg har fått er borte, inntil eg får synkronisert. Men hvis du har fått noen troféer på GTA nå mens PSN har vært nede og det plutselig står 0% høres jo det veldig rart ut... Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 King of Universe. Har du 100% på Far Cry 2? Den Platinumen er veeldig vanskelig, men samtidig så er det jo et sinnsykt bra spill. Før jeg laga ny bruker var jeg sånn ca. oppe i 70 %, nå er jeg vel 30%. Orket ikke å starte så mye på nytt etter hele 3 gjennomganger. Online-trofeene krever tid, også er det en del av dem. Det er etter min mening den Platinumen som for meg henger høyest. Far Cry 3 skal nok handles når det kommer ut. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Da må du vente til PSN er oppe igjen, så du får synkronisert. Da får du trophies tilbake for GTA osv (så lenge de du har synkronisert før). Har du bytta harddisk i det siste? Det kødder ofte med tropht-lister. Er mange spill jeg har poppa i nå som jeg tenkte jeg kunne gå gjennom gamle spill, men som troféene jeg har fått er borte, inntil eg får synkronisert. Men hvis du har fått noen troféer på GTA nå mens PSN har vært nede og det plutselig står 0% høres jo det veldig rart ut... Har ikke fått noen mens psn har vært nede :/ Ja, bytta faktisk hardisk i mars! Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 King of Universe. Har du 100% på Far Cry 2? Den Platinumen er veeldig vanskelig, men samtidig så er det jo et sinnsykt bra spill. Før jeg laga ny bruker var jeg sånn ca. oppe i 70 %, nå er jeg vel 30%. Orket ikke å starte så mye på nytt etter hele 3 gjennomganger. Online-trofeene krever tid, også er det en del av dem. Det er etter min mening den Platinumen som for meg henger høyest. Far Cry 3 skal nok handles når det kommer ut. Nei, bare ferdig med Single-Player. Skal ta MP bare PSN kommer tilbake. Har funnet ut at man kan glitche seg til level 30 troféet, så det kutter jo 40-50 timer med pur poengsanking. Må fortsatt få de andre på tradisjonelt vis, men er jo mye mer attraktivt når du kutter tiden det tar i 2 Da må du vente til PSN er oppe igjen, så du får synkronisert. Da får du trophies tilbake for GTA osv (så lenge de du har synkronisert før). Har du bytta harddisk i det siste? Det kødder ofte med tropht-lister. Er mange spill jeg har poppa i nå som jeg tenkte jeg kunne gå gjennom gamle spill, men som troféene jeg har fått er borte, inntil eg får synkronisert. Men hvis du har fått noen troféer på GTA nå mens PSN har vært nede og det plutselig står 0% høres jo det veldig rart ut... Har ikke fått noen mens psn har vært nede :/ Ja, bytta faktisk hardisk i mars! Da er det derfor du har 0% trophies. Bare vent til PSN er tilbake så får du synkronisert. Men rart at du får beskjed om at det er noe feil med saven din, hvis den da er lagd etter at trophy-patchen kom. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Har jeg forstått det riktig viss jeg påstår at man kan få Platinum uten å ta trophys som krever online-del? Og at dette gjelder alle spill? Endret 10. mai 2011 av Sinnapels Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå