Bister Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Gjort på en gjennomspilling? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 yes! bortsett fra èn vault som man må mekke spillet for å åpne. Men jeg hadde alle flaskene, så jeg bare løp gjennom banen Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Platinum på Batman: Arkham Asyklum. Deilig! En av de mer morsomme platinumsene. En dag må jeg sette i gang og få til Zone Zeus og Arcade Perfect på wipEout HD og skaffe meg platinumen der også. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Noen som har platinum på Split/Secound Velocity? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Drev med det, men gikk lei spillet litt Men mulig jeg tar det fram igjen etterhvert Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 klarte for første gang og få platinum på et spill,og det spillet er castlevania LOS,gjorde det med paladin,skaffa alt av upgrades og alle trialene.Jeg er ikke noe trophy hore,men visse spill er så bra at man må maxe ut spillet med tanke på hva man kan gjøre. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Noen som spiller Need for Speed: Hot Pursuit her? Trenger et par venner til for å få Socialite trofeet. PSN: Manx-Tequila Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Er ikke så mange trophies, men har mer konsoller å game på en bare PS3en Endret 31. desember 2010 av iToMaN Lenke til kommentar
Bister Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Noen som spiller Need for Speed: Hot Pursuit her? Trenger et par venner til for å få Socialite trofeet. PSN: Manx-Tequila Spiller selvfølgelig NFS: Hot Pursuit Legg til Bister91, eller så legger jeg deg til i morgen Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Gikk igjennom Darksiders på Apocalyptic her om dagen, 3 gulltrofeer på en gang er ganske digg. Gidder likevel ikke å gå for platinum på grunn av mye grinding og en del missable trophies som jeg gikk glipp av uten å vite om det. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg spille også NFS:HP så kunne tenkt meg å få til et par trophies slik at jeg kan nå mitt første spill 100% Zemeckis er navnet der også, bare å legge meg til;) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Mangler 2 gull på Cops delen (begge rapid respons) og 6 på Racer så er platinumet snart i boks. Men må jobbe litt for de siste 8 kjenner jeg, kjørte 3 stykk gauntlet løp som racer før i dag og var totalt 5 sekunder bak på de tre, da slo jeg av for i dag... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Takk til Bister og Zemeckis, når jeg logget meg på nå så poppet Socialite trofeet Minuset er jo at jeg blir jo bare deppa når jeg ser noen av tidene som dere har satt på de løpene som jeg sliter med Edit: 1 rapid response igjen så er platinumet i boks, så har man noe å kose seg med i morgen kveld etter jobb... Endret 2. januar 2011 av Manx Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 9. Platinum er rett rundt hjørnet, og 10. er nærme og Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Slo Bister på en bane han var på første plass med 0,17 sekund:p Så da dukket Settling the Score opp:) Mangler bare en venn til nå for å få Socialite. Så er det å kjøre online løp da... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Der plinget platinumet for min del 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg bare elsker den plingelyden Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Husker når det kom trophies til NFS undercover da plinga det i hytt og gevær. Da raste det vel inn 15-20 trophies innen 1-2 minutt(er) Endret 4. januar 2011 av Deppss Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Mangler bare en venn til nå for å få Socialite. Så er det å kjøre online løp da... Har fått et par spørsmål fra et par kolleger av meg i dag hvem han derre Zemeckis er. Så jeg regner med at du har fått Socialite trofeet nå Endret 5. januar 2011 av Manx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå