Maefteda Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Dead Nation får Platinum og Online Co-op... Da var det kjøpet i boks. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 ZOMG, endelig platinum i fuckings shit Medal of Honor shit game dritt piece of shitt WOOOOOOOOO!!!!!!! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 ZOMG, endelig platinum i fuckings shit Medal of Honor shit game dritt piece of shitt WOOOOOOOOO!!!!!!! Spilte du virkelig et spill du ikke likte bare for å øke trophy-scoren? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Thats the true story of a whore/hunter (stryk det som ikke passer). På et Playstation-forum jeg er på er det folk som spiller barnespill med enkle plats for å få mange. Personlig platter jeg bare spill jeg liker. Selv om jeg skal innrømme at noen av spillene jeg virkelig har likt har platten vært litt langdryg. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Du mener folk som kjøper spill for trophies, ja? Jeg kjøpte dette fordi jeg troddet det skulle bli epic, men tok alvorlig feil. Only Chaos: Ja. Hadde ingen andre spill å spille, og jeg visste at jeg kom til å klare platinum. Så, Ja. Endret 30. oktober 2010 av Pentumsmart Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Lurer på om det er mulig å få plat i Fallout:New Vegas på første playthrough. Jeg skal prøve. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 The sly collection trophylistene har endelig kommet Sly 1 Sly 2 Sly 3 Mini-games Totalt 100+ trophies! i èn cd! Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Herlig. Er det 9. november det kommer ut? Var i alle fall det wiki sa, men har hørt mange andre datoer før. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 i Norge kommer det 25. nov Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Kul tråd Lvl. er de fleste på her inne da? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 fikk platinum på ac2 for 2 uker siden er vel i lvl 10-11 Lenke til kommentar
D02 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 yey. da fik jeg platina i uc2 i går Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Lurer på om det er mulig å få plat i Fallout:New Vegas på første playthrough. Jeg skal prøve. Vel, spillet har fire endinger, men det er mulig å save relativt nære slutten med muligheten til å velge hvilken slutt du vil gå får. Det korter i hvert fall ned tiden betraktelig. Jeg har forøverig platinum på Fallout: New Vegas, så jeg vet at det virker. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hvilket trophy måtte du kjempe mest for å oppnåog kanskje mest stolt over at du har? jeg er mest stolt over plattis i Motorstorm Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Det var uten tvil platinum på Resonance of Fate som jeg klokka inn i går. Det tok rundt 150t og var ganske pain. Frem til 110-120t var det fortsatt moro, men resten ble bare et slit :s Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Spørsmål! noen som har prince of persia collection? ett av vennene mine har det, og jeg vurderer å låne pga trippel platinum er det lett platinum? ca hvor lang tid tar det å få? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg har lastet ned det første spillet fra PSN og det virker som et greit platinum å ta. Tror ikke det skal være så veldig mye verre å ta en Forgotten Sands platinumet. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hvilket trophy måtte du kjempe mest for å oppnåog kanskje mest stolt over at du har? jeg er mest stolt over plattis i Motorstorm Si det, har ikke egentlig kun tatt "lette" plats. Men det første jeg tok var Ratchet&Clank: ACiT, og det er nok det jeg rangerer som min største prestasjon. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Sly 1 platinum på tre dager. Det var letteste platinum har 8 platinum, og neste spill på lista er sly2 og sly3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå