Slugge Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 tja, jeg sitter på pcen og trykker som en gal og surfer med høyre hånd, går bra det har tasta meg gjennom 20stk nå, 100 to go Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Trophywhore her også. Skal lastes ned etterpå Er det på engelsk? Er på japansk. Utrolig lett å sove av til fant jeg ut Mye trykking for å få alle, men vi har da vel trykket før?! En skal da alltids klare å trykke X mens man surfer nettet:p Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 det er i slike tider, tenkte på dette med buzz og... Hvor jeg skulle kjøpt en sånn and som dupper frem og tilbake, så kan den trykke for meg når jeg er på jobb osv bare synd det ikke funker når man leser samme nyheten 2 ganger.. men hadde funket ypperligg i buzz Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Trophywhore her også. Skal lastes ned etterpå Er det på engelsk? Er på japansk. Utrolig lett å sove av til fant jeg ut Mye trykking for å få alle, men vi har da vel trykket før?! En skal da alltids klare å trykke X mens man surfer nettet:p Hva går spillet ut på? Hvor mange trophies (og hvor mange Bronze, silver Gold og Plantium) er det? Er de enkle å ta? Hva er all denne trykkingen godt for..? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 3 bronze, 2 silver, 2 gold alt du skal gjøre er å lese news, noe som tar ca 5 min per news du leser... trykker x for å komme raskest mulig gjennom newsa... er ett slags tamagotchi spill 120 news må du lese for å få alle trophies Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er et japansk livstilsmagasin. Trykkingen er vel bare for å komme videre. Trofeene: Bronze * Install the September update * Read Toro Station 3 times * Read Toro Station 10 times Silver * Read Toro Station 30 times * Read Toro Station 50 times Gold * Read Toro Station 90 times * Read Toro Station 120 times Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) tror egentlig dette spillet fikk trophies bare for at sony har laget produktet og de bruker det for å advertisere spill, hadde faktisk vært fett å hatt dette på engelsk en liten side-note her... ser LBP sin trophy liste er ute og en av trofeene er følgende: "Be among the first 10 people to complete a community level" dette må da være feil? det vil jo tilsi at bare 10 personer kan få platinum? Endret 18. september 2008 av Slugge Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) "Be among the first 10 people to complete a community level" dette må da være feil? det vil jo tilsi at bare 10 personer kan få platinum? Tipper det vil bli produsert flere enn ett brett i lbp sin community.. om 1 mill kjøper spillet.. og alle lager og laster opp ett brett, så skulle vel det tilsi at 10 mill brukere kan få platinum såvidt jeg forstår. Endret 18. september 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 aha! jeg forstod det slik at 10 første all-over fikk trofeet jeg skjønner nå hvor dumt det var å tenke slik Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Okey, hva i huleste heter dette "spillet" på JP Store? Har logget meg på Storen men finner da selvfølgelig ikke det. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Man får Trophies for å lese et Japansk livstilsmagasin? Det blir jo bare for dumt... Skal man liksom gå rundt å skryte over at man har greid å ta "Lese magasinet 70 ganger"-trophiet?!?! Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 pentum, jeg stressa sykt med å finne det... se etter ett bilde med en hvit katt på, du finner det nok... og mokko... du ekke trophywhore nok Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Dude, stop complaining. FREE TROPHIES!! Kan noen svare på spørsmålet mitt? Edit: Takk, fant det, Slugge! Endret 18. september 2008 av Pentumsmart Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Øh, tror jeg har downloadet feil spill. Jeg har et spill der det er irriterende katter som lager plagsomme lyder. Jeg bar trykker på X hele tiden. Gjør jeg det riktig? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 yes, det gjør du... etter du er gjennom at det får du første trophy (som du får bare av å installere spillet) Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Man må vel ta de som har gult ikon ved siden av da? Regner med at de liksom ikke er "tatt". Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 jepp, har 55 news nå... Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 bra japansk trening ;P Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Et spm. Er ikke Two Worlds: The Temptation et xbox360 eksklusivt spill? O.o Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ifølge Gamer.no's slippdatoliste så kommer det bare til Xbox 360 og PC, og det kommer 2. kvartal 2009. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå