Gitarhm Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 å få 100% totalt. og jeg har 99,9% -.- Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Jeg skjønner jo at du skal ha 100% Men det må jo være et trofè du ikke har fått tak i, og hva heter det? Den her kan muligens hjelpe... LEGO HARRY POTTER YEARS 1-4 TROPHY GUIDE Endret 8. august 2010 av Deppss Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Fant den ved hjelp av fettern min da mangler det bare noen småting før jeg får platinum nr.3 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Lbp 2 trophylista er ute! Endret 4. oktober 2010 av Arhm Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Trofe nr. 1000 var i boks for noen dager siden og Platinum i Mafia 2 kom på lørdagsmorgen, overraskende lett på hard, det må jeg si. Noen må forteller utviklerne til Mafia 2 at det er mye morsomere å finne Playboys enn Wanted Postere, 50 playboys mot 159 WP Lenke til kommentar
Bister Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Gratulerer med trofe nummer 1000 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Håhå. Det kommer til å ta tid. Riktignok har jeg vært litt av og på med trophywhoring, men jeg har ennå ikke nådd 1000. 10k når jeg neppe før Playstation 4 melder sin ankomst. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 assassin's creed II platinum, here I come Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Håhå. Det kommer til å ta tid. Riktignok har jeg vært litt av og på med trophywhoring, men jeg har ennå ikke nådd 1000. 10k når jeg neppe før Playstation 4 melder sin ankomst. Playstation 6-7 tenker jeg I hvertfall for min egen del... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 assassin's creed II platinum, here I come Det er min seneste platinum. Jeg trodde det skulle bli dritkjedelig å samle alle fjøra, men med det smuude freerun systemet ble det faktisk ikke så gærent. Et tips (hvis du ikke har tenkt på det allerede). Finn noen store kart og åpne de i paint, Gimp, Photoshop eller whatever. Har du allerede samla inn noen fjær kan dette være litt forvirrende. Det jeg gjorde var å ta en oransje sirkel rundt de jeg mistenkte at jeg allerede hadde funnet og en grønn rundt de fant da jeg skulle samle inn alle. Heldigvis var den siste jeg fant nr 100, men hadde jeg mangla en hadde jeg bare trengt å sjekke de 20 med oransje ring Denne siden lar deg tracke alle fjøra ved å markere de på siden, men jeg foretrakk å bruke "ringe-rundt-metoden", men det jeg likte med den siden var at du kan klikke på en fjær så får du en link til en youtube-video som viser deg hvor du finner den. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) lånte egentlig ac2 av min venn, fordi han fortalte at det var sub-2 uker platinum. han hadde vist rett! det eneste som er kjipt er vel fjæra, men det tar vel ikke lang tid hvis man har internett jeg bruker ring-rundt metoden din jeg Endret 13. oktober 2010 av Arhm Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Har hørt folk si det tar rundt 2t, men min erfaring tilsier at det tar vel nærmere 4. Lykke til Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 da var alle fjærkartene klare. jeg skal runde campaign først, så samle fjær. har du noen tips til noen av de andre trofeene? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Det er jo en del å velge i så du må nesten være litt mer spesifikk. Husker jeg bare mangla 12-13% da jeg hadde runda spillet så du får se hvem du står igjen med etter det De jeg sleit mest med var å stunne x vakter med sand (denne gikk ganske greit), men å sveipe ned 5 stk med lansen tok noen timer (men du kan jo seff være heldig å klare det på første forsøk). Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Trikset der er å få lurt vaktene inn i en "tunnel" da blir de ikke så spred rundt og går på et par forsøk Jeg gjorde de nede på kaia i Venezia, der er det en vakt med en lanse og en "tunnel" ikke langt unna. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Det var lurt. At jeg ikke tenke på det. Måtte løpe rundt i en halvtime etter en slik lanse engang. Det var døøøøøøøøøøøvt. Lenke til kommentar
BlackLagoon Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 lånte egentlig ac2 av min venn, fordi han fortalte at det var sub-2 uker platinum. han hadde vist rett! det eneste som er kjipt er vel fjæra, men det tar vel ikke lang tid hvis man har internett Fjærene var da ingenting etter å ha samlet alle meteorfragmentene i InFamous. Ser verre ut i AC: Brotherhood, der du må nok grinde online delen en god stund skal du få deg platina. Kan ikke fordra onlinetrofeer. Utover "kom og prøvesmak" som i Uncharted 2 er de stort sett bare plagsome, og ekstremt vanskelige å få uten boosting. Spesielt tragisk er det når utviklerne tydeligvis legger til grunn et multiplayeraktivitetsnivå som få spill klarer å opprettholde mer enn et par uker etter lansering, og som en del aldri får (se Quantum Theory f.eks.). Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Noen som holder på med Medal Of Honor trophies nå? Har tatt alle på SP unntatt der man skal runde alle banene på en viss tid. Litt kjedelig, så jeg venter litt. Skal begynne med MP i kveld. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Har startet så vidt det er, holder på med MP delen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå