Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!

BåGan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer, Bister ;)

Selv har jeg nettopp samlet alle fjærene i AC2(tok neppe mer enn et par timer til sammen), og mangler bare "flyswatter" før platinum er i boks. Hater 'missable trophies'. :roll:

Kjøp en av pakkene som ligger på PS store slik at du får tilgang til "flytingen" så ofte du vil. Tror den heter "Battle for Forli".

Lenke til kommentar

Da var platinum på Bad Company 2 i boks :new_woot:

Demolition Man: 0C0B18F1B3695B48F6803E2BB6971E521BEF4C71.PNG

Dette trofeet må være et av de vanskeligste jeg har vært borti, 110 timer brukte jeg online før det var i boks. Skal sies at jeg ikke har gått aktivt etter det trofeet i 110 timer men, men det føles som om jeg har gjort det :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Sånne trophies som demolition man er enkelt å få med noen kompiser eller ved å booste online. Sider som ps3trophies.com eller ps3trophies.org har hjulpet meg utrolig masse. Ikke vits å gjøre det vanskeligere enn det egentlig er.

Har nå 30 platinums, og fikk endelig platinum på Demon Souls (småstolt :new_woot: )

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

hva er egentlig greia med trophies? får man rewards som kan brukes i spill eller generelt på playstation(ny/flere avatarer, theme?). eller er det bare en skryteboks over for venner og lignende?

Noen spill gir deg rewards, og jeg håper det blir implisert bedre i fremtiden.

Men i bunn og grunn virker trophies som en motiverende faktor for oss som liker å fullføre spillene 100%. Det er liksom en bekreftelse for at spillet nå er ferdig og kan bli lagt på hylla.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...