Zemeckis Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hvordan fjerner man trophies på spill man ikke har/spilt? Har seg slik at jeg logget meg på min brukerkonto på min lillebrors ps3 i helga og da kom jo trophies på spillene han har på min profil. Kan man fjerne disse? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg tror faktisk ikke det er mulig, isåfall må det være en endring jeg ikke har fått med meg. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) :!: skulle oppdatert tråden, vært underholdende og se topp listene i norge. http://ps3trophycard.com/leaderboard/no Bare registrer dere på den siden, så blir den enda mer nøyaktig Koster ingen ting, hvis du ikke vil ha automatisk oppdatering da. Det koster bare 4 dollar i året, så ikke verdens største utgift (Automatisk oppd er gratis hvis du er topp 100) Endret 14. mai 2010 av King_of_Universe Lenke til kommentar
Bister Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Noen som har: I'll Take the Physical Challenge (Beskrivelse: Complete the Challenge of the Gods) på God of War 1? Lurer på om dette trofeet er vanskelig og hvor lang tid det tar? Siden det ikke går an å lagre underveis Endret 31. mai 2010 av Bister Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Da jeg gjorde det på PS2 tok det meg at par timer hvertfall. Det blir vanskelig etterhvert. Jeg tipper jeg brukte ca 5-6 timer på det totalt, men det er lenge siden, så kan være jeg husker feil. Har ikke kommet meg så langt på PS3-versjonen enda. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Var ikke så ille som jeg trodde Brukte 3 timer, så da ble det platinum på GOW1 Lenke til kommentar
Cissa90 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Var ikke så ille som jeg trodde Brukte 3 timer, så da ble det platinum på GOW1 Nice. Har du fått platinum på 2 og 3 enda da? Lenke til kommentar
Cissa90 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Gjerne legg meg til på PSN.. navn der: Cissamannen beklager dobbelpost. Trykk feil:p Endret 4. juni 2010 av Cissamannen Lenke til kommentar
Bister Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Nei, har bare såvidt fått startet på 2'ern Kan legge deg til på PSN vettu Lenke til kommentar
Cissa90 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Nei, har bare såvidt fått startet på 2'ern Kan legge deg til på PSN vettu Nydelig. 2ern er MYE lettere enn Nr 1. Men Challenge of the Titans er litt.. ekstrem, vertfall den siste. Gjelder bare å finne riktig taktikk. Nr 3 derimot, er enda lettere. Blir 2 enkle platinums på deg her da ja Lenke til kommentar
Isklar Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Slikstår det til her i garden... Manglar 3 troféer før eg får platinum på AC2. Men spørsmålet er vel om eg orkar å hente alle fjørene Lenke til kommentar
Bister Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Finn en guide, så tar det vel ikke så lang tid? Har ikke spilt spillet selv, så vet ikke, men kan være en ide kanskje Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hvilke mangler du? Lenke til kommentar
BlackLagoon Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Platina på Just Cause 2. Gikk faktisk greiere på Hardcore vanskelgihetsgrad enn på min første gjennomspilling på Normal, kanskje fordi jeg byttet til et fullt oppgradert maskingevær med en gang det ble tilgjengelig. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Slikstår det til her i garden... Manglar 3 troféer før eg får platinum på AC2. Men spørsmålet er vel om eg orkar å hente alle fjørene http://www.videogamesblogger.com/2009/06/03/assassins-creed-2-cheats-guide.htm Jeg skrev ut de bildene der også bare huket jeg av for hver gang jeg tok en fjær. Tok noen timer men det gikk til slutt... Jeg var så dritt lei AC2 når jeg var ferdig så jeg brukte ikke mange dagene før det var byttet inn når platinum var i boks Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Okey, siste platinum fikk jeg på uncharted 1, og det er jo evigheter siden. men nå har jeg snart platinum på Mw2, Lbp, Bc2, Uc2, R&C a crack in time. det blir 5 stykker, som betyr mye høyere level Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Tror faktisk ikke platina teller på trophy-levelen. Gikk i alle fall ikke noe nevneverdig opp de gangene jeg har tatt platina. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 jo det går opp, men jo høyerer du er i lvl, jo mindre går du opp. er gangske sikker på det. men jeg kan jo ta feil men hvis det tells som poeng, får jeg ivhertfall mange Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Er noenlunde sikker på at selve platinatroféet ikke teller på scoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå