Allt í lagi Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Noen som har platinum i Resistance 2? Tipper det tar 400-500 timer, minst. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 har kun 1 spill på 100% @ Trofe. Og Det er Assassins Creed 2 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Skal klare platinum i HP også nå snart. Men må løpe rundt og samle ting først, hater det Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Noen som har platinum i Resistance 2? Tipper det tar 400-500 timer, minst. Tar ikke så lang tid i det hele tatt. Jeg har selv holdt på med det i perioder, og ligger vel på mellom 4 og 5 dager in-game (Viser mer på profilen da jeg har vært afk på menyen over lengre perioder) og alt jeg mangler er ca. 3k kills på Killing Machine. Regner med det vil ta litt under 24 timer å få tak i resten, med gjennomsnittlig 140 kills i timen. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Skal klare platinum i HP også nå snart. Men må løpe rundt og samle ting først, hater det Synes faktisk det å samle crests ikke var så ille Sliter med eliksirer og rumpeldunk jeg, har du greid de? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Nei, tok alle crests nå. Mangler rumpeldunk, eleksir og veteran duellering. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Skal klare platinum i HP også nå snart. HP er? Er bare 2 trofeer unna i Burnout Paradise, 7 for å få 100% Fant et usb kamera til 30 kroner hos deal exstreme, så da beit jeg i det sure eplet og kjøpte. Men irriterer meg ennå at man må kjøpe noe for å ha muligheten til å ta platinum trofeet. Må også få samlet 8 mann inne på den jævla baseball stadion også Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Skal klare platinum i HP også nå snart. HP er? Er bare 2 trofeer unna i Burnout Paradise, 7 for å få 100% Fant et usb kamera til 30 kroner hos deal exstreme, så da beit jeg i det sure eplet og kjøpte. Men irriterer meg ennå at man må kjøpe noe for å ha muligheten til å ta platinum trofeet. Må også få samlet 8 mann inne på den jævla baseball stadion også Harry Potter Forøvrig mangler jeg også den samle 8 mann på baseball stadion. Kanskje samle sammen noen flere og få tatt den en gang for alle? Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Fant et usb kamera til 30 kroner hos deal exstreme, så da beit jeg i det sure eplet og kjøpte. Men irriterer meg ennå at man må kjøpe noe for å ha muligheten til å ta platinum trofeet. Må også få samlet 8 mann inne på den jævla baseball stadion også Er ikke alle ubs webcam som funker. Det må være driverløst. Har prøvd med noen av Logitech sine, det funket ikke. Samle 8 stk i baseballstadion er forresten ikke så veldig vanskelig, har vel vært med på det en 4-5 ganger. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Skal klare platinum i HP også nå snart. Er bare 2 trofeer unna i Burnout Paradise, 7 for å få 100% Fant et usb kamera til 30 kroner hos deal exstreme, så da beit jeg i det sure eplet og kjøpte. Men irriterer meg ennå at man må kjøpe noe for å ha muligheten til å ta platinum trofeet. Må også få samlet 8 mann inne på den jævla baseball stadion også Jeg brukte bare mitt gamle PS2 EyeToy-kamera til det trofeet i Burnout Paradise, funket fint BTW: Killzone 2 platinum i boks! =D Endret 15. mars 2010 av dannad Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Da mangler jeg kun de flyvegreiene på HP. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Synes det er imponerende med platinum i killzone 2, har alle singelplayer i boks. Men de multiplayergreiene må da ha krevd mye tid :o Lenke til kommentar
Bister Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Da mangler jeg kun de flyvegreiene på HP. Noen som har tips? Egentlig så må du bare prøve å treffe i midten, slik at du får super istedenfor god. Da greier du det nok etter et par forsøk Synes du eliksirgreiene var vansklig? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Nei, var utrolig lett. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Synes det er imponerende med platinum i killzone 2, har alle singelplayer i boks. Men de multiplayergreiene må da ha krevd mye tid :o Ja, imponerende. Spillet har jo over 80 trofeer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Er ikke alle ubs webcam som funker. Det må være driverløst. Har prøvd med noen av Logitech sine, det funket ikke. Samle 8 stk i baseballstadion er forresten ikke så veldig vanskelig, har vel vært med på det en 4-5 ganger. Som sagt er 30 kroner, så hvis det ikke skulle virke så er det ikke mye penger som er kastet bort Tok et trofe til i sta så da står det igjen 3 stykker hvorav 2 er web-cam relaterte så har jeg 100% på Burnout. Men baseball trofeet står igjen ennå, selv om jeg prøvde å få til det også før i dag. Men det var ingen andre som hadde lyst virket det som Lenke til kommentar
dannad Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Synes det er imponerende med platinum i killzone 2, har alle singelplayer i boks. Men de multiplayergreiene må da ha krevd mye tid :o Brukte ikke spesielt mye tid, jeg og en annen boostet 1% Valor troféet. Jeg booster aldri mine troféer, men jeg gjorde et unntak med denne. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Der fikk jeg endelig "8 Players meet in the Wildcats' Baseball Stadium" trofeet på Burnout Paradise Da er det bare å vente til web-cam'et kommer så er platinum og 100% i boks på det spillet også Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Mangler kun "5 stjerner" på tre ting i "flyskolen" på HP for platinum. Skal ta de i morgen. Endret 16. mars 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Da tok jeg platinum i HP også. Var forresten mitt tiende platinum og nihundrede trofee. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå