Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!

BåGan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har platinum i Resistance 2? Tipper det tar 400-500 timer, minst.

Tar ikke så lang tid i det hele tatt. Jeg har selv holdt på med det i perioder, og ligger vel på mellom 4 og 5 dager in-game (Viser mer på profilen da jeg har vært afk på menyen over lengre perioder) og alt jeg mangler er ca. 3k kills på Killing Machine. Regner med det vil ta litt under 24 timer å få tak i resten, med gjennomsnittlig 140 kills i timen.

Lenke til kommentar

Skal klare platinum i HP også nå snart.

HP er?

Er bare 2 trofeer unna i Burnout Paradise, 7 for å få 100%

Fant et usb kamera til 30 kroner hos deal exstreme, så da beit jeg i det sure eplet og kjøpte. Men irriterer meg ennå at man må kjøpe noe for å ha muligheten til å ta platinum trofeet.

Må også få samlet 8 mann inne på den jævla baseball stadion også :angry:

Lenke til kommentar

HP er?

Fant et usb kamera til 30 kroner hos deal exstreme, så da beit jeg i det sure eplet og kjøpte. Men irriterer meg ennå at man må kjøpe noe for å ha muligheten til å ta platinum trofeet.

Harry Potter

Forøvrig mangler jeg også den samle 8 mann på baseball stadion. Kanskje samle sammen noen flere og få tatt den en gang for alle?

Lenke til kommentar

Er ikke alle ubs webcam som funker. Det må være driverløst. Har prøvd med noen av Logitech sine, det funket ikke. Samle 8 stk i baseballstadion er forresten ikke så veldig vanskelig, har vel vært med på det en 4-5 ganger.

Lenke til kommentar

Jeg brukte bare mitt gamle PS2 EyeToy-kamera til det trofeet i Burnout Paradise, funket fint :)

BTW: Killzone 2 platinum i boks! =D

Endret av dannad
Lenke til kommentar

Er ikke alle ubs webcam som funker. Det må være driverløst. Har prøvd med noen av Logitech sine, det funket ikke. Samle 8 stk i baseballstadion er forresten ikke så veldig vanskelig, har vel vært med på det en 4-5 ganger.

Som sagt er 30 kroner, så hvis det ikke skulle virke så er det ikke mye penger som er kastet bort :)

Tok et trofe til i sta så da står det igjen 3 stykker hvorav 2 er web-cam relaterte så har jeg 100% på Burnout. Men baseball trofeet står igjen ennå, selv om jeg prøvde å få til det også før i dag. Men det var ingen andre som hadde lyst virket det som :(

Lenke til kommentar

Synes det er imponerende med platinum i killzone 2, har alle singelplayer i boks. Men de multiplayergreiene må da ha krevd mye tid :o

Brukte ikke spesielt mye tid, jeg og en annen boostet 1% Valor troféet. Jeg booster aldri mine troféer, men jeg gjorde et unntak med denne. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...