Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!

BåGan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har lyst til å hjelpe meg med:

Duo-Hedgeidecimal (Silver) Enter a match with 20 people in a FIFA 09 Clubs Match

trofeet i fifa09?

Det trofeet har vært prøvd her på forumet MANGE ganger..men ble gitt faen i tilslutt fordi du får ALDRI 20 stk på samtidig og få dem til å gjøre det dem skal

Lenke til kommentar

Dette er et veldig lett trophy egentlig. Akkurat når han personen slår mot deg, må du trykke på dodge knappen (X/A). Hvis du gjorde det rett, vil du dukke under slaget til motstanderen, og da må du slå h*n før du reiser deg. Da vil han gjøre en combo på motstanderen. Gjør dette 10 ganger (om jeg husker rett), innen 4 minutter eller noe sånt. Det er ikke vanskelig i det hele tatt, og det gjør ingenting om politiet tar deg eller du blir drept. Bare fortsett med det du gjør, og du vil få trofeet veldig fort. Fikk det kanskje innen 1 min, og jeg ble drept noen ganger.

Lenke til kommentar
Dette er et veldig lett trophy egentlig. Akkurat når han personen slår mot deg, må du trykke på dodge knappen (X/A). Hvis du gjorde det rett, vil du dukke under slaget til motstanderen, og da må du slå h*n før du reiser deg. Da vil han gjøre en combo på motstanderen. Gjør dette 10 ganger (om jeg husker rett), innen 4 minutter eller noe sånt. Det er ikke vanskelig i det hele tatt, og det gjør ingenting om politiet tar deg eller du blir drept. Bare fortsett med det du gjør, og du vil få trofeet veldig fort. Fikk det kanskje innen 1 min, og jeg ble drept noen ganger.

Du snakker sikker om counter attack throphy'et på gta4. Men, hvem snakker du til egentlig?

Lenke til kommentar

En måte å få alle til å stå som engelsk er å kjøre "formatere" ps3. Ta backup av saves, og alt annet du skal ha, før du kjører systemgjennopprening.

Når du syncer trophies for første gang etter det, så vil de komme i samme språk som ps3'n står til.

Men det er mye jobb for så lite :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...