Deppss Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Når man skal være med i en klan... må man ha klan-navet i brukerprofilen? (jeg vet det er ute av topic) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Noen som har lyst til å hjelpe meg med:Duo-Hedgeidecimal (Silver) Enter a match with 20 people in a FIFA 09 Clubs Match trofeet i fifa09? Det trofeet har vært prøvd her på forumet MANGE ganger..men ble gitt faen i tilslutt fordi du får ALDRI 20 stk på samtidig og få dem til å gjøre det dem skal Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 har funnet en gjeng selv så skal ta det i kveld. Men går det ikke an å få tatt Real world winner (Silver) Win 5 Interactive League matches trofeet lenger siden den serveren ikke virker lenger. noen som vet om den vil bli åpnet igjen ?? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Frequent flyer (Silver) Win in every stadium trofeeet i fifa? er det bare å vinne i alle stadioene ?? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Ja..men er jo en del stadioner Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 har nå vunnet i alle stadioene. men fikk ikke troffeet. noen spesiel måte jeg må gjøre det på ?? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hvor mange stadioner har du vunnet på da? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 49 eller noe alle som er på lista =( Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Dette er et veldig lett trophy egentlig. Akkurat når han personen slår mot deg, må du trykke på dodge knappen (X/A). Hvis du gjorde det rett, vil du dukke under slaget til motstanderen, og da må du slå h*n før du reiser deg. Da vil han gjøre en combo på motstanderen. Gjør dette 10 ganger (om jeg husker rett), innen 4 minutter eller noe sånt. Det er ikke vanskelig i det hele tatt, og det gjør ingenting om politiet tar deg eller du blir drept. Bare fortsett med det du gjør, og du vil få trofeet veldig fort. Fikk det kanskje innen 1 min, og jeg ble drept noen ganger. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Dette er et veldig lett trophy egentlig. Akkurat når han personen slår mot deg, må du trykke på dodge knappen (X/A). Hvis du gjorde det rett, vil du dukke under slaget til motstanderen, og da må du slå h*n før du reiser deg. Da vil han gjøre en combo på motstanderen. Gjør dette 10 ganger (om jeg husker rett), innen 4 minutter eller noe sånt. Det er ikke vanskelig i det hele tatt, og det gjør ingenting om politiet tar deg eller du blir drept. Bare fortsett med det du gjør, og du vil få trofeet veldig fort. Fikk det kanskje innen 1 min, og jeg ble drept noen ganger. Du snakker sikker om counter attack throphy'et på gta4. Men, hvem snakker du til egentlig? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Ja hvem snakker du til...og du kunne skrevet hvilket spill det var så vi slap å gjette...nå slapp vi det siden Tanner sa hva det antagelig var... Lenke til kommentar
Marius88 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Er det ikke mulig å få endret språket trophies er på? Det er jo maksimalt harry å ha norske trophies. Har skifta språk til engelsk, men det funker bare for nye spill jeg legger inn. De gamle står fortsatt på norsk. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 En måte å få alle til å stå som engelsk er å kjøre "formatere" ps3. Ta backup av saves, og alt annet du skal ha, før du kjører systemgjennopprening. Når du syncer trophies for første gang etter det, så vil de komme i samme språk som ps3'n står til. Men det er mye jobb for så lite Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Var det ikke snakk om at det skulle komme troféer til Metal Gear Solid 4 for en stund siden? Konami snakka om at de hørte på fansene sine? Hvor blir trofeene av?! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 blir aldri noe av. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Vel, jeg tror fortsatt ikke håpet er helt ute, Konami sa jo for bare en måneds tid siden at de jobbet med saken, men ville ikke si noe mer utover det foreløpig. Det er nok heller ikke førsteprioritert hos dem akkurat nå, siden de jobber med flere nye MGS-titler. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Får prøve å få opp igjen denen tråden da Noen som har Platinum på Pure, og eventuellt kan si hvor vansklig det er? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Oh, har det kommet Trophies til Pure? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Ja, kom en oppdatering med throphies for ganske så lenge siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå