Mokko Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Noen som har mer info om når Burnout Paradise og Battlefield: Bad Company får Trophies..? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 kommer mer nytt om burnout trofeene denne uken sto det nederst i denne atrikkelen i går hvertfall,men ser det er borte nå... http://criteriongames.com/comingsoon/davis.php bad company vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg har hørt at Burnout Paradise trophies skal være retroaktive, betyr det at folk bare kan downloade save game files til spillet da, også få trophies? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg har hørt at Burnout Paradise trophies skal være retroaktive, betyr det at folk bare kan downloade save game files til spillet da, også få trophies? Grunnen til at de er retroaktive er at savefilene er låst til PSN id. Så det vil ikke fungere. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 http://www.ps3trophies.co.uk/showthread.php?t=7829 når får jaggu meg eye of judgement trophies og... litt pro at jeg kjøpte dette og brukte det 2-3 ganger da nå kan jeg bla det opp igjen Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 http://www.ps3trophies.co.uk/showthread.php?t=7829 når får jaggu meg eye of judgement trophies og... litt pro at jeg kjøpte dette og brukte det 2-3 ganger da nå kan jeg bla det opp igjen Er det no artig da? Og det selges vel ikke mer? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Og det selges vel ikke mer? Joda, Videogamesplus.ca har det Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 jeg synes det var artig, men veeeeldig tregt gameplay, er man interisert i MTG f.eks er dette veldig morro.. også kreves det et svært lyst rom som jeg ikke har hatt på evigheter så den leser ikke kortene så bra Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 http://playstationlifestyle.net/2008/09/15...ek-of-09072008/ *weeee* Vil minne folk på at Ferrari Challenge får trophypatch på onsdag. Neste torsdag kommer Wipeout HD ut på EU storen og det har trophies. Første PSN eksklusive spillet med Platinumtrofè. Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 jeg synes det var artig, men veeeeldig tregt gameplay, er man interisert i MTG f.eks er dette veldig morro.. også kreves det et svært lyst rom som jeg ikke har hatt på evigheter så den leser ikke kortene så bra Er det ikke bare rigge opp en lampe da? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 WipeEout tror jeg, jeg skal ha! Var ganske kult på PSP, men enda bedre her pluss gode trophies! Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hi, Unfortunately the Patch Deployment has been delayed by 1 day to Thursday 18th at 10am. This is due to some final testing which Sony wanted to perform. Sorry for the delay. __________________ Enjoy FerrariPRO Patchen er blitt utsatt med en dag så for de som har Ferrari Challenge må vi smøre oss med en dag ekstra. Typisk at den kommer på samme dag som Burnout får Bikespacken. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 En ting jeg ikke skjønner, hvis jeg går inn på trofee i ps menyen, står det kun om Buzz...selv om jeg er ferdig med uncharted på easy, er det n galt her? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 En ting jeg ikke skjønner, hvis jeg går inn på trofee i ps menyen, står det kun om Buzz...selv om jeg er ferdig med uncharted på easy, er det n galt her? Du har vel ikke kjøpt Uncharted i Asia? Når spillte du det sist? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Mainichi Issho har nå fått trophy support... source og trophylist: http://www.thesixthaxis.com/2008/09/18/mai...-gets-trophies/ dette er japansk katte-simulator for de som lurer Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Mainichi Issho har nå fått trophy support... source og trophylist: http://www.thesixthaxis.com/2008/09/18/mai...-gets-trophies/ dette er japansk katte-simulator for de som lurer Er vel ikke så nøye for oss? Jeg mener, det er vel ikke å få tak i her engang? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 jeg lagde meg en japansk konto nå nettop for å laste dette ned (det er gratis...) og gratis betyr gratis trophies (ja jeg er hore whatever) lurer på om man kan lese news archive og lese 120stk på en og samme dag eller om man må lese kun de som kommer den dagen. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 jeg lagde meg en japansk konto nå nettop for å laste dette ned (det er gratis...) og gratis betyr gratis trophies (ja jeg er hore whatever) lurer på om man kan lese news archive og lese 120stk på en og samme dag eller om man må lese kun de som kommer den dagen. Trophywhore her også. Skal lastes ned etterpå Er det på engelsk? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 jap only, huske å synchronisere klokken på XMB med internett, ellers starter ikke spillet Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Trophywhore her også. Skal lastes ned etterpå Er det på engelsk? Er på japansk. Utrolig lett å sove av til fant jeg ut Mye trykking for å få alle, men vi har da vel trykket før?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå