Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


BåGan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har sett trofeene til Terminator Salvation?

 

Spillet har 12 trofeer: 1 PLATINUM, 11 GOLD, og klarer man spillet på hard difficulty, så får man platinum-trofeet.

 

Jeg tror de har gjort det på denne måten for å tjene penger på trofe-horer som gjerne vil ha en enkel platinum og masse enkle gulltrofeer å skryte av. :)

 

er vel eneste desperate måten å prøve å selge en flopp av et spill... Om noen er såpass trophy horer at de skaffer seg et spill de ikke liker i det hele tatt pga av 11 gull og en lett platinum så er det på tide med rehab for å sjekke huet :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Øh, lettere enn forventet? Du får 1000 spenn om du får platinium. Du kommer til å knekke platen når du kommer til "Rentless". Er 3 andre som er ganske så umulige og. Jeg mangler kun de fire banene på veteran så får jeg platinium. Men de stopper meg dessverre.

 

 

Og du Pentumsmart skylder meg herved 1000 spenn ;)

Fikk platinum på COD:waw for noen dager siden...

Endret av MooseOnTheRun
Lenke til kommentar

Jeg fikk ps3'en min for noen uker siden, og jeg er også litt "hekta" på trofeer. Jeg har veldig lyst på platinum trofeet i Battlefield: Bad Company. Men jeg sliter litt med de to trofeene der du skal få 20 mennesker til å respawne på deg, på ett liv, og at du må klare alle oppgavene på online delen. Hvis du har spillet selv, så vet du hvor umulig det er å klare dette. Hvis du også sliter med dette problemet, så send meg PM, og så setter vi opp en tid som passer for alle, og så samarbeider vi om å få trofeene :)

Lenke til kommentar
Øh, lettere enn forventet? Du får 1000 spenn om du får platinium. Du kommer til å knekke platen når du kommer til "Rentless". Er 3 andre som er ganske så umulige og. Jeg mangler kun de fire banene på veteran så får jeg platinium. Men de stopper meg dessverre.

 

 

Og du Pentumsmart skylder meg herved 1000 spenn ;)

Fikk platinum på COD:waw for noen dager siden...

Fitte, bra jobba:P Er ikke mange som har den.

 

Og, du får ikke 1000 spenn så!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg fikk ps3'en min for noen uker siden, og jeg er også litt "hekta" på trofeer. Jeg har veldig lyst på platinum trofeet i Battlefield: Bad Company. Men jeg sliter litt med de to trofeene der du skal få 20 mennesker til å respawne på deg, på ett liv, og at du må klare alle oppgavene på online delen. Hvis du har spillet selv, så vet du hvor umulig det er å klare dette. Hvis du også sliter med dette problemet, så send meg PM, og så setter vi opp en tid som passer for alle, og så samarbeider vi om å få trofeene :)

 

Er det ikke en bug med et av trophene i BF:BC som gjør at man ikke kan få platinum eller er det bare på Xbox-versjonen?

Lenke til kommentar
Det var visst en bug på PS3-versjonen som jeg vet om, men den er nå fikset.

 

 

EDIT:

 

Da var Mirror's Edge Platinum Trophy i boks! :D

Gratulerer. :) Har hørt den skal være vanskelig, er den det?

 

Holder selv på med Resistance 2 platinum. Har alle trophies bortsett fra 10k kills i ranked competitive, ligger på ca. 1800. Er nok en del måneder til jeg får de manglende 8k kills.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...