Gitarhm Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg tviler på at det er noen som har platinum på Guitarhero Metallica. Noen av trofeene er jo sykt vanskelige, som feks: Få 1 000 000 poeng på Battery med fullt band Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Noen som har sett trofeene til Terminator Salvation? Spillet har 12 trofeer: 1 PLATINUM, 11 GOLD, og klarer man spillet på hard difficulty, så får man platinum-trofeet. Jeg tror de har gjort det på denne måten for å tjene penger på trofe-horer som gjerne vil ha en enkel platinum og masse enkle gulltrofeer å skryte av. er vel eneste desperate måten å prøve å selge en flopp av et spill... Om noen er såpass trophy horer at de skaffer seg et spill de ikke liker i det hele tatt pga av 11 gull og en lett platinum så er det på tide med rehab for å sjekke huet Endret 12. juni 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Er det noen som vet hvordan jeg kan få tak i "Finish Him" på GTA4? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Øh, lettere enn forventet? Du får 1000 spenn om du får platinium. Du kommer til å knekke platen når du kommer til "Rentless". Er 3 andre som er ganske så umulige og. Jeg mangler kun de fire banene på veteran så får jeg platinium. Men de stopper meg dessverre. Og du Pentumsmart skylder meg herved 1000 spenn Fikk platinum på COD:waw for noen dager siden... Endret 29. juni 2009 av MooseOnTheRun Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg fikk ps3'en min for noen uker siden, og jeg er også litt "hekta" på trofeer. Jeg har veldig lyst på platinum trofeet i Battlefield: Bad Company. Men jeg sliter litt med de to trofeene der du skal få 20 mennesker til å respawne på deg, på ett liv, og at du må klare alle oppgavene på online delen. Hvis du har spillet selv, så vet du hvor umulig det er å klare dette. Hvis du også sliter med dette problemet, så send meg PM, og så setter vi opp en tid som passer for alle, og så samarbeider vi om å få trofeene Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Øh, lettere enn forventet? Du får 1000 spenn om du får platinium. Du kommer til å knekke platen når du kommer til "Rentless". Er 3 andre som er ganske så umulige og. Jeg mangler kun de fire banene på veteran så får jeg platinium. Men de stopper meg dessverre. Og du Pentumsmart skylder meg herved 1000 spenn Fikk platinum på COD:waw for noen dager siden... Fitte, bra jobba:P Er ikke mange som har den. Og, du får ikke 1000 spenn så! Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Du kan jo gi han 1000 spenn (spark). Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Noen som vet hvordan jeg klarer hoppet i hagen til snutestasjonen i Algonquin på GTA IV? Edit: Fant så jeg trenger ikke hjelp lenger Endret 5. juli 2009 av Deppss Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg fikk ps3'en min for noen uker siden, og jeg er også litt "hekta" på trofeer. Jeg har veldig lyst på platinum trofeet i Battlefield: Bad Company. Men jeg sliter litt med de to trofeene der du skal få 20 mennesker til å respawne på deg, på ett liv, og at du må klare alle oppgavene på online delen. Hvis du har spillet selv, så vet du hvor umulig det er å klare dette. Hvis du også sliter med dette problemet, så send meg PM, og så setter vi opp en tid som passer for alle, og så samarbeider vi om å få trofeene Er det ikke en bug med et av trophene i BF:BC som gjør at man ikke kan få platinum eller er det bare på Xbox-versjonen? Lenke til kommentar
dannad Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Det var visst en bug på PS3-versjonen som jeg vet om, men den er nå fikset. EDIT: Da var Mirror's Edge Platinum Trophy i boks! Endret 17. juli 2009 av dannad Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Det var visst en bug på PS3-versjonen som jeg vet om, men den er nå fikset. EDIT: Da var Mirror's Edge Platinum Trophy i boks! Gratulerer. Har hørt den skal være vanskelig, er den det? Holder selv på med Resistance 2 platinum. Har alle trophies bortsett fra 10k kills i ranked competitive, ligger på ca. 1800. Er nok en del måneder til jeg får de manglende 8k kills. Endret 18. juli 2009 av Gjest Lenke til kommentar
dannad Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Neida, Platinum trophy er ikke vanskelig på Mirror's Edge, den er bare tidkrevende. Jeg brukte YouTube ganske mye til å sjekke de raskeste veiene på "Speed Runs" og "Time Trials". Det har gått med en del timer og mye frustrasjon Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Mirrors edge var morsomt å få platinum på. Fikk nettopp platinium på Prototype, så glad jeg er! Hater dette spillet nå, skal aldri spillet det mer. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hvis noen vil ha en ganske lett Platinum Trophy burde dere kjøpe Call of Juaez Bound in Blood. Spillet er veldig bra og morsomt også. Fullt mulig å då platinum på 2-3 uker hvis man spiller en del. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Noen som vet hvordan man får I like simulation troffet i superstar V8 racing. Det står: Win a race in simulation mode at Legend difficulty level. Jeg klarer ikke finne simulation mode noe sted. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 1st time out Win an Online League match Kan noen hjelpe meg å ta dette trofèet på fifa 09? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 ja hvis du kan hjelpe meg med et =) bare legg meg til Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 ja hvis du kan hjelpe meg med et =)bare legg meg til Flott:D Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Noen som har lyst til å hjelpe meg med: Duo-Hedgeidecimal (Silver) Enter a match with 20 people in a FIFA 09 Clubs Match trofeet i fifa09? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå