Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!

BåGan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må spille Competetive ja.

Killing Machine

Score 10,000 kills in ranked matches in Online Competitive Multiplayer.

Har ikke det trophyet selv, og tviler på at jeg noen gang får det :p

Blir stort sett KZ2 når jeg skal spille multiplayer FPS.

Edit:

Creds til deg dannad.

Dæven å mye jobb det er å få alle trophyene. :p

Endret av lockdog
Lenke til kommentar
Creds til deg dannad.

Dæven å mye jobb det er å få alle trophyene. :p

Takker! :)

Ja, det er mye jobb. På hoved-saven min brukte jeg nesten 60 timer. Jeg gjorde selvfølgelig noe dumt som hindret meg i å skaffe et trofe, slik at jeg måtte begynne en ny save. På den nye saven min brukte jeg 15 timer til å skaffe det ene trofeet :p

Lenke til kommentar
Tipper det var "Yes, I play with dolls" trofeet? :p

Edit:

Mente "Vault-tec C.E.O."

Ja, det var helt riktig ^^,

Det var en liten figur som jeg glemte å ta, men fordi plassen ble sprengt ble det umulig å hente dem.

Men i tillegg så kom jeg til å huske på at jeg fikk tatt trofeet der jeg skulle komme i lvl 14 som nøytral og lvl 20 med dårlig karma med min andre save :) De to trofeene hadde jeg også misset på hoved-saven min...

Lenke til kommentar

Har spilt competitive i rundt 1,5 timer nå på Resistance 2, får vel sånn ca. 10-15 kills på 10 min... La oss si 12,5 kills per 10 min.

12,5 x 6 = 75

10 000 : 75 = 133,3

133 timer! :o Får virkelig håpe jeg blir bedre snart...

Lenke til kommentar

@dannad: Hvordan tok du "Reach level X with Good/Neutral/Bad karma"?

Funker å save litt før du går opp i level, og stjele masse shit eller noe?

Testet det, men man måtte stjele så forbanna mye når man har veldig god karma, også ble jeg sett, så han jeg stjal av skøyt etter meg.

Endte med at jeg hadde hele Rivet City på nakken. Og hadde fortsatt god karma. :\

Lenke til kommentar
@dannad: Hvordan tok du "Reach level X with Good/Neutral/Bad karma"?

Funker å save litt før du går opp i level, og stjele masse shit eller noe?

Testet det, men man måtte stjele så forbanna mye når man har veldig god karma, også ble jeg sett, så han jeg stjal av skøyt etter meg.

Endte med at jeg hadde hele Rivet City på nakken. Og hadde fortsatt god karma. :\

Det beste du kan gjøre for å få dårlig karma er å gå inn i en by med masse våpen og ammunisjon, og så bare plaffe løs på alle du ser. Etter å ha drept rundt 20-30 stykker, vil karmaen din ha nådd den dårlige siden.

Du sier at du har savet like før du nådde lvl 8 og rekker ikke dårlig karma før du blir lvl 9. Det beste du kan gjøre er å bare spille videre og ikke gjenta denne feilen når du nærmer deg lvl 14 og 20. Det er alltid lurt å ha en backup-save som du alltids kan gå tilbake til :)

Lenke til kommentar

Noen som har sett trofeene til Terminator Salvation?

Spillet har 12 trofeer: 1 PLATINUM, 11 GOLD, og klarer man spillet på hard difficulty, så får man platinum-trofeet.

Jeg tror de har gjort det på denne måten for å tjene penger på trofe-horer som gjerne vil ha en enkel platinum og masse enkle gulltrofeer å skryte av. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...